• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Ustawka w doborowym towarzystwie. :)

Wtorek, 11 czerwca 2013 · dodano: 12.06.2013 | Komentarze 4

Znów treninig rozruchowy... Nie mam kur... czasu na rower. Tak mnie pochłonął ten remont. Ech. W piątek montowali mi kuchnie. Całą sobotę i pół niedzieli porządki, sprzątanie i ukladanie. Rozbity jestem, bo nowe mieszkanie bardzo cieszy ale brak czasu na jeżdżenie mnie rozbija. Najbardziej mi szkoda formy. :( :( :( Przez maj i do wczoraj byłem 5 razy na rowerze. Dziś było niby dobrze, ale po zrobieniu podjazdu do Sobótki od Mietkowa, już czułem ogień w udach, a w Rogowie Sobóckim musiałem stanąć bo ból nie pozwolił mi na kręcenie. Musiałem rozciagać nogi bo nie byłem w stanie ustać... :( Spadek mocy widoczy. Wytrzymałości też. Do 70km było ok, ale stawiam to raczej na wypoczęty organizm niż dobrą formę. Formi nie ma i koniec. Jeżeli znaję w sobie chęci, to czeka mnie około 4 tygodni pracy, ciężkiej pracy żeby dojć do poziomu z kwietnia. Cały czas walczę ze sobą. Dziś nie napiszę jak było na treningu bo mi się nie chcę. Dziękuję tylko Marcinowi, że został ze mną w Rogowie Sobóckim kiedy mnie ścieło z roweu. Dziękuję Ci Marcin!

Trasa jaką zrobiliśy to Wrocław - Kąty Wr. - Mietków - Sobótka - Gniechowice - Tyniec M. - Wrocław.

Acha, i dodam tylko jeszcze, że wykręciłem dziś HRMax na rowerze - 193HRMax. Nigdy nie osiągnąłem takiej wartości na szosie. :D

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 295 metry
- Masymana wysokość 202 m.n.p.m
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 4% (Col Du Sobótka ;)
- Suma spadków 299 metrów
- Suma średnich spadków -1%
- Maxymalny spadek -5%

In (141HR - 169HR) - 16:53
Hi (od 170HR) - 2:35:16

High: 9014m

69,0...

| 06:53 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Robert, wpadaj wpadaj, tak się zastanawiałem ostatnio, czy w ogóle "żyjesz" rowerowo, czy już odpuściłeś. Ja też wracam po przerwie. ;]
| 06:52 czwartek, 13 czerwca 2013 | linkuj Marcin, trasa była świetna - bardzo ją lubię. Ten odcinek z Gniechowic tymi nowymi asfaltami rewelacja - nie wiedziałem, że zrobili tam remont. Ten odcinek z Kątów Wr. do Mietkowa, no fakt, momentami lipa - nie mamy na to niestety wpływu. Dzięki za pomoc w Rogowie Sobóckim... :]
78 | 10:40 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj muszę się wreszcie do Was wybrać na trening, bo widzę, że jest co raz ciekawiej, sam chętnie bym objechał taką traskę :)
Wiem co czujesz, ja nie trenowałem praktycznie całą zimę, ponad 4 miesiące... Teraz dochodzę do siebie, ale jest naprawdę ciężko- szczególnie jeśli chodzi o masę ciała :D
Za to ostatnio w Obiszowie zrobiłem swoje HR max na rowerze (szok) 201 (dotychczasowe 196)!
Dziś wybieram się na IC Katowice - to dopiero będzie zabawa ;-)
Pozdrowienia i do ustawienia ;]
merxin
| 07:43 środa, 12 czerwca 2013 | linkuj Powiem Ci Artur, że trasa bardzo mi się podobała, w sumie słaby asfaltowo był tylko jeden kawałek za Kątami, ale widać, że coś tam łatali, a tak krajobrazowo też całkiem fajnie, plus ta droga na Tyniec też niczego sobie, trzeba będzie częściej tędy jeździć, ale i szukać nowych tras :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa atrza