• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Przepalanie zastanego silnika - Podejście nr 2. :]

Niedziela, 2 czerwca 2013 · dodano: 03.06.2013 | Komentarze 4

W domu wszystko zrobione - można wracać na szosę. Jeszcze tylko montaż kuchni w następny weekend i UFFF! :)

Rano chmury na zmianę z przebijającym się słońcem. Nastawienie na relax po pracowitej sobocie. Po południu, słońce wygrywa, a ja zamiast obiecanego sobie relaxu, aplikuję sobie 70km w pocie czoła. ;) Trzeba się ruszyć. Nie chciałem już robić zamięszania i szukać kompanów, nawet bardziej chciałem się sam przelecieć. I tak jak myślałem: na początku "opór", a na mecie "rogal". Yeah! Przelaciełem klasykiem na Kąty Wrocławskie, krytyk uliczny w Kątach Wr. i wio na Gniechowice. Do Kątów Wr. z wiatrem skośnym z prawej, a do Gniechowic z lekkim w plecy za ucho. Zrobione dwa skoki na tablice. W Pietrzykowicach na finishu 192HRMax, hehe. Nieźle szaleje mi pikawa po tych labach. Szachuję szansę i odbijam na Przecławice. Kontruję w lewo za Pustkowiem Żurawskim i bokami wyjeżdżam w Tyńcu Małym - o to chodziło. :) Kontra i lecę na Wysoką. Chciałem wpaść do Mirka z Ferrari ale nie było go w domu. Od Wysokiej luźno.

Wnioski:
- Nie jest dobrze - jestem zabetonowany, brak świeżości, wytrzymałości itd. :[
- Puls w zakresach 178-188 standard... :[
- Chęci tyle co kot napłakał. :[
- Muszę odnaleźć cel, bo tracę zapał
- Wiało w ryło na ostatnich 20km czołowo, ale mimo tego szło dobrze. :)
- Rower chodzi jak brzytwa. :D

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 154 metry
- Masymana wysokość 145 m.n.p.m
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 2% (Col Du Wysoka ;)
- Suma spadków 166 metrów