• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Niespodziewane spotkanie na trasie! :)

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 20.05.2013 | Komentarze 0

Wyjechałem z domu około 12:30. Rano miałem kilka spraw do zrobienia. Nie było z kim jechać więc poleciałem sam. Miało być w średnim tempie. Przez Smolec, Skałkę, Bogdaszowice (gdzie zrobiłem atak szybkościowy na premię górską ;) szło super bo było z wiatrem. Od lewoskrętu za drogą "marzeń" zaczęło tak wiać w ryło, że momentami szło 28km/h i łzy w oczach. Dojechałem tak do Kątów Wrocławskich, a dalej zaaplikowałem sobie jeszcze kurs do Gniechowic. Tam miała być nawrotka i z powrotem do Wrocławia. Dojeżdżam do Gniechowic, cały czas nisko w dolnym chwycie bo wieje w ryja na MAXA, a tu z naprzeciwka jadą... Witek i Marcin! :D Hurra! :D Już wiedziałem, że do domu będzie fajnie. Chłopaki zawrócili ze mną do Gniechowic, bo chciałem skończyć pętlę i nazat tą samą ścieżką do Wrocławia.

Do Kątów Wr. z wiatrem. Średnia 40km/h. ;) Dalej też spoko. Praktycznie do prawoskrętu na "drogę marzeń" lecimy z wiatrem. Daję najdłuższe i najmocniejsze zmiany. Powoli odżywam po przerwie. Fajnie. Od Bogdaszowic do Skałki idę na MAXA - tak sobię założyłem. Tempo pod wiatr non stop przez 3km 38km/h, a puls 190HR. :] Dojeżdam do mostu i ufff. Relax. Od Skałki do Smolca idziemy już lżej. Na końcu atak na Col Du Smolec i rozjazd. Do domu. Świetny wyjazd! Dzięki chłopaki! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 222 metry
- Masymana wysokość 154 m.n.p.m
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 3% (Col Du Smolec ;)
- Suma spadków 210 metrów