2 x 30 minut SIŁY - February End Tour Etap 3/4

Środa, 27 lutego 2013 · dodano: 28.02.2013 | Komentarze 8

Nie pamiętam kiedy trzeci dzień z rzędu siedziałem na stacjonarce. Śmiem twierdzić, że chyba nigdy... Często po dwóch dniach z rzędu robiłem minimu 1 dzień odpoczynku ale teraz jestem naprawdę zmotywowany do objechania uczciwie całego "Tour'u". Rewelacyjnie natomiast czuję się psychicznie. ŻADNYCH blokad czy szukania wymówek aby odpuścić. Jest pełna motywacja. Jestem tym mega zdzwiony ale pokazuje mi to, że potrafię się zmotywować na poziomie, wiele wyższym niż normalnie. Aby jednak nie przeholować, w piątek LABA, a w sobotę chcę przejechać się 1:30H w naprawdę milutkich "warunkach" - muzyczka na uszach, mięciutko, lekko i rekraacyjnie. Takie odmulenie mięśni. Z planowanego "dworu" chyba nic nie wyjdzie, bo straszyli dziś rano deszczem, wiatrem, chmurami i 3 stopniami. :(

Rozpocząłem dzisiejszy etap od 45 miut na głównej sali. Tomahowk nie pozwala na komfortowe pracowanie w ramach wytrzymałości więc po 5+5 rozgrzewki, "leciutki" 30 miutowy podjazd, hehe. ;)

10 minut 60/60 bloki / siodło
1 minuta "zjazdu"
9 minut 30/30 bloki / siodło
9 minut tylko siodło
5 minut "zjazd i płasko" czyli odpoczynek i zmniejszenie tętna

Nie czułem takiej mocy jak w poniedziałek czy worek, ale było bardzo dobrze. Puls w zakresie 158/159 siodło, a 166/168 bloki. Dwa akcenty powyżej 170HR do max 176HR. Więcej nie chciałem i nie było sensu bo czułem już ciężar dwóch poprzednich "etapów". Przeskoczyłem na spinn i teraz chwila płaskiego. Nie lubię tych przejść jak szlak. Tutaj rozgrzany i trochę upocony, a tam zimno. Zawsze mi puls spada i potem poświęcam jakieś 7 do 9 minut na powrót w zakładane strefy. Po jakiś 15 minut wytrzymałości Maciek zrobił przyspieszenia. 5 minut interwałów szybkościowych czyli 15 sekund na max szybko w blokach i 45 sekund siodło. Fajnie. Za pierwszym razem gorąc i zagotowanie ale z każdym kolejnym już lżej. Puls fajnie skoczył do góry. :D Potem kolej na 2 układy po 6 minut 3 minuty płasko z coraz szybszym tempem, a potem 3 minutowe hopki w siodle. 3 minuty po płaskim i "wisienka" na torcie: 30 minut "Drabinki" siłowej:

2 minuty bloki / 2 minuty siodło
3 minuty bloki / 2 minuty siodło
4 minuty bloki / 2 minuty siodło
5 minut bloki / 2 minuty siodło
2 minuty bloki / 2 minuty siodło

Zjazd i potem płasko. Uff. Nie powiem, czułem już mocno trudy tego etapu ale zacisnąłem zęby i pojechałem dalej, choć korciło mnie zakończyć zabawę po 2 godzinach. W przerwie, dokręciłem bardzo mocno i po cichu jechałem siłe. Jak padła komenda "dziękuję za zajęcia" wstałem w bloki i dojechałem tak do pełnych 10 minut. Zrobiłem jeszcze 5 minut wytrzymałości, 5 minut rozjazdu, porozciągałem się i META. :)

W czwartek królewski etap górski = Siostra Aneta dołoży siłowo do pieca! Meta na podjeździe... :P
W piątek LABA. :D

Cały plan będzie zrealizowany w 100%. Motywowacja 100%. Po co kciuki. ;)

In (141HR - 169HR) 1:55:56

Spalono: 0,31kg

68,7... YEAH!

Kategoria Trening Siłowy

| 13:32 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Woody, czasami wolałbym odwalić trening z rana, a potem mieć wolny wieczór ale niestety praca, praca panie... :)
| 13:31 piątek, 1 marca 2013 | linkuj Krzychu, NIE MA LIPY. :D Jak dymać, to na maxa. Półśrodki dla leszczy... :P Generalnie to mamy chyba faktycznie wszyscy zdrowo narębane, że zamiast pójść do kina czy nawe na randkę, zalewamy się potem na salach. Wyścigi wygrywa się zimą - świeta racja. Trzymam się tego. :)
woody
| 19:12 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj A no właśnie bo myslałem , że rano chodzisz :)
kris91
| 18:42 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Artur, widzę pełen konkret ;) A czasem może trudno uwierzyć w nasze wpisy bo kto normalny siedzi tyle godzin pod dachem i kręci w miejscu :D No ale to jest właśnie poświęcenie - bo przecież wyścigi wygrywa się zimą ;)
| 11:29 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Woody, kończę robotę, o 16:00. Do Arkad mam 5 minut z rynku. 5 a najdalej 10 po 16:00 jestem w klubie i dymam. Wczoraj wracałem z terenu i nie zdążyłbym już do biura przed 16:00 więc o 16:05 byłem już w klubie. Przebieranko i heja. Pierwszy spinn to tu zawsze jest 1:30H "MasterClass" na 17:00. Tyle w kwestii wyjaśnienia.

Nie wierzysz w moje wpisy? :D
| 11:26 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Marcin, powiem Ci, że dziś nawet czuję chęć do jechania! Normanie nie do pomyślenia. Czuję jakieś takie zasssanie. Jest dobrze. :)
woody
| 09:26 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Na którą godzine ty chodzisz an te rowerki??
merxin
| 09:11 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj No ładnie Artur, jednak taki cel to +3 do motywacji i pod względem treningowym też rozwiązanie świetne .

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ziecn