• Kalorie 1946kcal

SIŁA w sobotę czyli powrót do przeszłości. :)

Sobota, 26 stycznia 2013 · dodano: 28.01.2013 | Komentarze 2

Pierwszy trening w sobotę w tym cyklu przygotowań. Pamiętam jak rok temu co sobotę rano latałem do TopGym robić siłę w sobotę. Teraz znów, jak co roku, zmieniłem coś w cyklu przygotowań. Myślę, że zmiana sposobu treningu też pomaga ciągle ćwiczyć. Ciągle utrzymywać wysoki poziom zaangażowania, choć trudno utrzymać się cały czas na najwyższym poziomie. Coraz częsciej dochodzi do mnie myśl, że ten sezon będzie naprawdę luźny... ale zobaczymy jeszcze jak to będzie. Wiosna pokaże. Zresztą jest motywacja pod nazwą WT więc się zobaczy. I tak też dziś zrobiłem z takimi myślami w głowie trening siłowy. Przyleciałem do Arkad na 11:00. Przebrałem się i okazało się, że już, o 11:15 można było wejść na salę. Fajnie. Hej na kozę i w długą. Rozgrzewka i już za chwikę pierwszy podjazd. Zacząłem jeszcze zanim Arek zaczął spinn. Jechałem ze wszystkimi góra/dól ale w zakresie siłowym. Naprawdę mocno dowaliłem. I tak przez całe zajęcia. Kałuża potu pod rowerem zacna, hehe. Koniec zajęć, więc migiem przeskoczyłem na główną salę na rowerek, bo miałem jeszcze do wykonania 30 minut podjazdu. Na szczęście rowerek był wolny. Za chwilę obok na zwykłym siadł Artur, który też był na zajęciach i pogadaliśmy, o czekającym nas sezonie itd. Widziałem też dziś przez chwilę Grześka. Dojechałem do celu - Meta i rozjazd. Porociągałem się chwilę i do domu na zasłużony odpoczynek. Kolejny tydzień zaliczony. :)

In (141HR - 169HR) 48:20

Spalono: 0,23kg

Kategoria Trening Siłowy

| 11:27 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Wiesz Maks, staram się coś zmieniać, bo mam często taką wizję, że poprostu nie jestem się w stanie mentalnie zmusić do treningu - nie widzę w tym żadnej przyjemności. Koniec końców idę i dymam. Z każdy sezonem zauważam u siebie inne podejście. Muszę sobię urozmaicać, bo bym chyba zdechł z nudów. :]
Maks
| 14:53 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Pięknie widzę że nie popadasz w rutynę i co rok coś zmieniasz w treningu ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa hwala