• Kalorie 1968kcal

Deja Vu... czyli trening z Awarią w tle... :(

Czwartek, 24 stycznia 2013 · dodano: 28.01.2013 | Komentarze 2

Dziś miałem zmęczone nogi. Dowaliłem w poniedziałek i w środę, i dziś już nie mogłem wygenerować mocy jaką miałem wczoraj. Normalka. Nastawienie psychiczne dobre, bo "za chwilę" weekend więc jak się tu nie cieszyć! :) Rozgrzewka na głównej sali i przesiadka na rowerek na spinnie. Siłowe akcenty przemięszane z przyspieszeniami. Zajęcia prowadziała Aneta. Było git. W przerwie mocno siłowo i dalej aż do końca przerwy. Potem zrobiłem wytrzymałość i było by tego więcej ale... ktoś 5 razy dzwonił na kom. Patrzę, a tam min. szef. No to wiedziałem, że na na bank coś w robocie. Musiałem zejść z roweru i oddzwonić. W budynku pękła rura i nie było wody. Jak to w takich sytuacjach, zanim podzwoniłem i pozałatwiałem wszystko minęło ponad 15 minut. Wystygłem i już mi się nie chciało od nowa rozgrzewać. Wsiadłem co prawda na kozę ale przejechałem tylko rozjazd, porozciągałem się i hop do domku. Mimo wszystko trening udany.

In (141HR - 169HR) 1:39:05

| 11:28 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Hehe, no skumulowało się niestety. NIc na to nie poradzę, a pękające rury są wpisane jakby w "koszty" mojej pracy więc liczę się z tym, że jeszcze pewnie kiedyś piepsznie znów w najmniej dogodnym czasie - zapewne w czasie treningu. ;)
merxin
| 09:03 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj To ostatnio masz pecha z tymi awariami, albo na miejscu albo poza :/

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nogei