Siła ale z lekkim brakiem mocy... :]

Poniedziałek, 28 stycznia 2013 · dodano: 29.01.2013 | Komentarze 0

Wreszcie udało mi się zrobić trening na zajęciach u Arka. U niego zawsze jest SIŁA. Nie pamiętam lekkiego treningu w poniedziałek. Jakoś się tak składało, że albo jego nie było 2 tygodnie, albo ja nie byłem w poniedziałek. Dziś zrobiłem naprawdę mocny trening mimo, że czasy w progach powyżej 170HR tego nie wskazują. No chyba poprostu wychodzą pierwsze skutki zmęczenia organizmu natłokiem treningów. W sumie jak sięgam wstecz 2 tygodnie to dużo było tej siły. W środę i w czwartek pojadę lżej, bo w sobotę jestem umówiony z Marcinem na dużą dawkę SIŁY. :) Rozkręciłem 45 minut na początek: 10 rozgrzewki, a potem 2 x 10 minut - pierwsze 5x2 minuty i ząbek co 2 minuty w górę; drugie na zminanę bloki / siodło i ząbek co 2 minuty w górę. Potem już 1:25H SIŁY u Arka w różnych kombinacjach ale odpoczynku było może w sumie 10 minut. Nie mogłem dziś wjechać na wysokie tętno HI. Nogi nie miały mocy przywalić. Utrzymywać tętno na poziomie 160HR - 164HR przy siłe to ok ale więcej nie było opcji. Raz tylko przywaliłem mocno i doszło do 172HR. Na krótko. No nic. Myślę, że brak świeżości po weekendzie, a dodatkowo mało dziś naprawdę zjadłem, naprawdę mało i to też chyba "pomogło". Na koniec zrobiłem rozjazd, rozciąganie i do domu.