SIŁA w klubie z pełnym zaangażowaniem!

Środa, 26 września 2012 · dodano: 27.09.2012 | Komentarze 2

Na dobitę po poniedziałku i wtorku poszedłem do klubu na mocne zajęcia u Maćka pod szyldem Master Clas. Lubię u niego jeździć. Zawsze jest mocno i są ciekawe układy treningowe. Nie ma nudy. Dziś rwane tempa siłowe w układach góra, równo, góra, równo itd. Siła i 30 sekundowe przyspieszenia. Dobrze to podziałało na mnie. Lało się jak z wiadra. :D Był też dziś Robert "78". Jechaliśmy obok siebie i była większa motywacja do działania. Po 1:20H zrobiłem jak zawsze w czasie przerwy ostre dymanie pod 12%, a potem w blokach pojechałem jeszcze 8 minut i po 1:40H zrobiłem rozjazd. Byłem już ujechany i nie było sensu dłużej siedzieć. Rozjazd i do domku. :)

Kategoria Trening Siłowy

| 07:28 piątek, 28 września 2012 | linkuj Eee, no bez przesady, było ciężko ale nie aż tak. :D Skoro tak piszesz, to musisz jeszcze trochę popracować nad formą, bo taki trening to normalne obciążenie podczas przygotowań do sezonu w zimie. :P Maciek zawsze się tak uśmiecha ale weź pod uwagę jedną rzecz: on MUSI markować swoją pracę na rowerze w stosunku do nas, bo jak by jechał na max tak ja Ty, to nie przetrzymałby 4 godzin zajęć pod rząd... Ściema i tyle, tak jak każdy z tych prowadzących.
78 | 08:33 czwartek, 27 września 2012 | linkuj dla mnie ten trening to był kosmos. Ostatni raz tak się wyjechałem na spiningu chyba w środku przygotowań zimowych. Pod koniec zajęć widziałem na twarzy Macieja ten charakterystyczny uśmieszek (w stylu: hehe, wszyscy umierają więc trening chyba dobry :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zezca