• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Szybka Wytrzymałościówka z Witkiem na południu. :)

Wtorek, 25 września 2012 · dodano: 26.09.2012 | Komentarze 2

Bardzo ładna pogoda skutecznie powstrzymała mnie przed kolejnymi "potami" w klubie i umówiłem się dziś z Witkiem na szybkie 60km na południe. Polecieliśmy klasycznie na Wysoką, potem za Żurawiną w prawo na Tyniec Mały, Gniechowice, Kąty Wrocławskie, Pietrzykowice i Wrocław. Całą tasę do Gniechowic wiatr bardzo niesprzyjający, raz czołowy, raz skośnoboczny. Szliśmy bez odpoaczynku, zmianami w układzie 1:4 (minuta Witek, 4 minty ja) m/w. Witek naprawdę w porównaniu do zeszłego sezonu BARDZO się poprawił z formą i muszę powiedzieć, że jeżeli w zimie nie siądzie na laurach i przyciśnie, to w 2013 będzie mocnym puntem naszej drużyny. Oby więcej osób z takim zaangażowaniem w naszych szeregach! :) Jechało się bardzo przyjemnie i nawet z niezłą średnią (34,8km/h) jak na takie warunki wietrzne. Wydawał się nam, że od Kątów Wr. do Wrocławia będzie z wiatrem ale alb się wiatr zmienił albo zawiodły nas obliczenia, bo wiało tak samo mocno... :D Przed Mokronosem Dolnym zamajaczyły nas się w oddali 2 postacie na szosówkach więc podkręciliśy tempo aby je dorwać. Udało się przed ronem połknąć ludzi. :P Do Oporowa jeszcze pocisneliśmy, a resztę odcinka już rozjazdowo. Pojechałem jeszcze z Witkiem do ul. Powstańców Śląskich aby dopić do 60km i wróciłem do domu. Bardzo jestem zadowolony z tego treningu. Dzięki Witek! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 129 metrów
- Masymana wysokość 155 m.n.p.m
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 2% (Col Du Wysoka)
- Suma spadków 136 metrów