Wytrzymałość szybkościowa i nauka oddychania. ;)

Wtorek, 17 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

Wyjątkowo zdecydowałem się dziś na Arkady. Nie chciało mi się samemu kręcić w TopGym i wymyślać sobie treningu. Trening w grupie to jednak inna, lepsza zabawa, a i motywacja zawsze większa. W planie był trening wytrzymałości szybkościowej. Byłem troszkę wcześniej i "przebiegłem" się jeszcze 13 minut na Nordic Walkingu. Szybki przeskok na rowerek, rozgrzewka i heja. Najpierw dłuższe przygotowanie do założonych planów i pierwszy układ wytrzymałości szybkościowej: 3 minuty w obciążeniu średnio mocnym + kadencja 120 i większa, a potem 2,5 minuty odpoczynu - 4 serie. Wydawało się, że będzie spoko ale napociłem się mocno. Zresztą, o to chodziło. :) Po pierwszej serii 10 minut siły i lekka górka + Combo na 4 i na 8, a potem druga seria wytrzymałości szybkościowej w taki samym układzie jak wcześniej. Na koniec po chwili wytchnienia, 2 układy interwałowe, szybkościowe. 10 minut rozjazdu, rozciąganie i do domu. :) Udany trening. Zobaczymy jak to wpłynie na dalszy rozwój i utrzymanie formy w kwietniu. ;)