Arkady = Wytrzymałość i Siła!

Poniedziałek, 26 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 0

Po pierwsze to mój OSTATNI tydzień kończący moje Przygotowanie do Sezonu Kolarskiego 2012. Jutro ostani raz. Bardzo się cieszę, że "dojechałem" szczęśliwie do końca i praktycznie wszystko zrobiłem zgodnie z planem. Co najważniejsze, nie opuściłem ŻADNEGO z zaplanowanych treningów. Miałem, jak najbardziej chwile słabości ale każdą przezwyciężyłem i jestem z tego bardzo zadowolony. :)

Dziś zdecydowałem się na Arkady. Raz, że nie mam już siły psychicznie do samotnej walki na rowerze, a dwa, że "Master Class" w poniedziałki to dobry wycisk i warto się pojawić. Zaliczyłem też dziś drugi trening "Hill" z Michałem i muszę powiedzieć, że gość fajnie prowadzi zajęcia. Po przygotowaniu roweru zrobiłem rozciąganie i rozgrzewkę. Nie było mi dane zrobić klasycznego układu początkowego ale gość tak prowadził zajęcia, że kiedy zawsze stawałem w bloki to teraz też zarządził bloki. :D Zajęcia były naprawdę wymagające i fajnie, bo chciałem się dziś, na koniec dobić. Kałuża potu pod rowerem mówiła wszystko. Jechałem dziś naprawdę mocno, bo po 1:10H miałem średni puls 168HR!!! Nie wiem czt to nie rekord, ale z pewnością jeden z najwyższych wyników. Suma czasów spędzonych w strefach też mówi sama za siebie. :) W przerwie, podczas kręcenia wytrzymałościóki pogadałem ze spotkanym po 16 latach (!) kolegą z liceum, hehe, a potem zaczęła się godzina Hill, o której pisałem wyżej. Fajny "szarpany" trening. Raz siła raz szybkościówka i tak prawie przez cały trening + przyspieszenia siłowe. Fajna sprawa. Na koniec rozciąganie i do domu.