• Sprzęt Felt F55

Gromnik i Wzgórza Strzelińskie - Ostro i szybko!

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 24.03.2012 | Komentarze 0

Było tak:

1. Spotkanie na prośbę Marcina, o 8:30 na rondzie - zimno! Marcin, zrobiłem to tylko dla Ciebie! ;)
2. Przyjechało 15 osób. Jak na porę dnia i temperaturę to sporo. Fajnie.
3. Pojawił się Krzysiek, który miał atakować z Gore Góry Sowie ale im nie wyszło.
4. Od "Col De Wysoka" poszło tempo po 40km/h i peleton trochę się wykruszył. Ja dawałem sobie spoko radę ale wiem, że Ci co zostali mieli pretensje, że było za szybko. Dyskusyjna sprawa: jak szosówki to szybko - proste. W sumie od tego momentu jechaliśmy przez cały czas w 8 osób.
5. Pierwszy raz jechałem na Wzgórza Strzelińskie i wszystko było super tylko gdyby nie jakość asfaltu w rejonie górek. Wytelepało mnie porządnie.
6. Na podjeździe luz. Jechałe sobie wolniej, bo czekałem na Artura, który został przed podjazdem i mocował uchwyt na bidon. Od rozwidlenia dróg polecieliśmy już razem.
7. W Strzelinie krótki popas przy Biedronce. Namawiałem Krzyśka na skok do Sobótki na Przełęcz Tąpało ale odpuścił. Szkoda.
8. Od Strzelina do Wrocławia SUPER tempo i wspólna praca naszego pociągu z małym, przymusowym postojem na wirażu gdzie Krzysiek wykrcił piruet.
9. Do Wrocławia wlecieliśmy od Gaju, a ja na skrzyżowaniu, przez TopGym pojechałem do domku.
10. BARDZO udany trening! Dziękuję wszystkim za świetną atmosferę! :) Do następnego.