Arkady w czwartek = Wytrzymałość i Siła + Gr3gory.

Czwartek, 22 marca 2012 · dodano: 23.03.2012 | Komentarze 0

Arkady jak co czwartek przywitały mnie myślami, że znów trening. Nie da się ukryć, że chodzę już na te zajęcia siłą woli. Nie sprawia mi to satysafakcji. 3,5 miesiąca obciążenia zrobiło swoje. Na szczęście nagroda za ten cały trud już bliziutko i tylko to trzyma mnie na duchu. :) W zadowolenie wprawia mnie też wizja kolejnego rowerowego weekendu, bo pogoda zapowiada się, ja tydzień temu, smakowicie. Z takim podejściem zacząłem dziejszy trening. Na początek przygotowałem sobie rower i poszedłem na nordicwalking, bo do zajęć było jeszcze 15, a pani z recepcji bacznie obserwowała, żebym czasem nie zaczął sam jechać na rowerze... No comments. Po 15 minutach nordicwalkingu, dobrze rozgrzany, od razu siadłem na rower i heja układ standard z małą zmianą czyli 5+5+5+5+5 i 5 w blokach. Potem 3 minuty odpoczynku i leciutki podjazd, o nachyleniu 2% / 3% przez 27 minut. 5 minut w blokach i następne 25 minut mininalnie pod górę 2% / 3%. Znów 5 minut w blokach i ostatnie 25 minut ale tym razem tylko wytrzymałościówka po płaskim. 10 minut rozjazdu, rozciąganie i do domu. Tyle. Na treningu był też Grzesiek. Przyszedł troszkę później i katował, z tego co widziałem siłę. Do boju Grzechu! ;) A ja teraz mam już tylko w głowie sobotę i kolejny trening na świeżym powietrzu, haha! :D