• Kalorie 2081kcal

Lewa noga gotowa do sezonu! :D

Wtorek, 20 marca 2012 · dodano: 21.03.2012 | Komentarze 2

Po udanej inauguracji w weekend, znów trzeba wrócić do gorącego klubu i ładować w żelastwo. Wczoraj byłem zmęczony ogólnie, żadnych bóli czy coś. Poprostu zmęczony po 2 etapach w sobotę i niedzielę. Przyjechałem do TG. Gregorz już był. Przygotowałem się, porozciągałem i zacząłem rozgrzewkę. Ustaliłem sobie, że dziś robię lżej i tylko wytrzymałościówkę. Tak też zrobiłem. Przez pierwszą godzinę układ 2+2+2+2 i 2 w blokach - 6 powtórzeń. Potem zrobiłem sobie równo 60 minut jazdy w zakresie 145Hr-150HR. Miękkie obciążenie i duża kadencja. Na początku treningu pojawił się też Marcin, z którym "przeżywaliśmy" :D ostatni weekend. Jechało się fajnie, bo było z kim pogadać i się trochę pośmiać. Pod koniec treningu lewy pedał w moim rowerze zaczął wydawać jakieś niepokojące odgłosy... :D Stukał, pukał, przeskakiwał. Zacząłem żartować, że on już też ma dość tego zimowego okresu przygotowań do sezonu. W momencie, kiedy skończyłem to mówić, to... pedał wyskoczył z mocowania i zostałem z luźną nogą w górze z pedałem na nodze. ;) Od razu śmiech i brech ze strony Marcina i Grześka. Z mojej też zresztą. I tu padło to określenie, że "no Artur, lewa noga przygotowana do sezonu! Jak wyrywasz pedały z korby to jest już dobrze!". :D ;) :) Trochę szkoda, że stało się to dziś, a nie za tydzień we wtorek, kiedy kończę okres przygotowawczy. No nic, trzeba będzie zmienić rower... Rozjazd zrobiliśy na zwykłych "cywilnych" rowerach, bo pani od "One/Two" zabrała rowery Marcinowi i Grześkowi. Krótki rozjazd, rozciąganie i do domku. :)