• Sprzęt Felt F55

Mała INAUGURACJA sezonu 2012! Pierwszy raz na szosie! :D

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 0

Podniecenie i radość to uczucia jakie miałem w sobie, kiedy obudziłem się rano w sobotę. Wiadomo, pierwszy raz na szosę w tym roku! Juppi! :D Przygotowania, śniadanie i w drogę. Na etap zdecydował się Tomek, Artur, Piotr S., Damian Degger, Paweł Gore. Marcin dołączył na Przełęczy Tąpadło, a Piotr Cukier, po rannej przygodzie z łańcuchem, dołączył do nas na powrocie/zjeździe z Przełęczy Tąpadło.

Trasa: Wrocław - Skałka - Sadków - Kąty Wrocławskie - Gniechowice - Rogów Sobócki - Sobótka - Sulistrowiczki - Przełęcz Tąpadło - 4 X Tąpała/Przełęcz Tąpadło - Nasławice - Ręków - Pustków Żurawski - Kobierzyce - Wysoka - Wrocław

Odcinek do Sobótki przeszedł bez trudu. Tempo przelotowe około 32km/h, uczciwe zmiany i na horyzoncie Sobótka. Bez zatrzymywania się w Sobótce od razu poszło tempo na Przełęcz Tąpadło. Wiało w ryj więc szło ciężko. Jechałem cały czas po zamianach z Arturem ale gdzieś 300 metrów przed kreską odpuściłem bo zapaliła mi się czerwona lampka. Za kreską zawróciem w dół pomóc Tomkowi z wjazdem na górę. Wiedziałem, że będzie mu ciężko szło z uwagi na brak formy. Czego nie robi się dla przyjaciół. :) Wjechaliśmy na górę i od razu w dół na Wiry. Nie pojechaliśmy całkiem na dół tylko zawróciliśmy we wiosce Tąpadło i znów pod górę. Na szczycie Tomek spasował, a ja wraz z Suchym, P.o.s.t'em i Gore'ym zrobiłem jeszcze 3 razy ten podjazd. W sumie 5 razy Tąpadło - nowy rekord. Jak porównuję sobię mój stan formy z zeszłym rokiem, to jest jeszcze lepiej. Nie ma oczywiście tak dużego skoku jak 2 lata temu ale jest progres. Brak mi tylko świeżości i przyspieszenia. Ale drugie wynika z pierwszego. Będzie niedługo czas na konmpensację i odświeżenie. Tak trzeba.

Na powrocie dołączył do nas Marcin i Piotr. Już w 7 polecieliśmy na Wrocław. Wracaliśmy bokami. Fajna trasa, mały ruch i wiatr w plecy - czego chcieć więcej. :)

Etap bardzo udany. Nie ujechałem się, czego się bałem, a powiem więcej, nie czyłem się w domu prawie w ogóle zmęczony! Bardzo jestem zadowolony. Jutro poprawka! :)