Czwartkowe wariacje w Arkadach z Grzegorzem.

Czwartek, 15 marca 2012 · dodano: 16.03.2012 | Komentarze 0

Wczoraj byłem na koncercie zespołu VADER we wrocławskim klubie Madness... :D :D :D Wróciłem dość późno, bo około 23:45 i zanim się wykąpałem itd. to położyłem się spać około 1:00. Mało spałem i dziś czułem się zmęczony. Wiedziałem, że trening nie będzie wybitny. Zresztą w weekend 2 etapy pierwszy raz w tym roku na szosie więc zakładałem wytrzymałość przeplataną lekką siłą. Spóźniłem się lekko na zajęcia jakieś 15 minut :( i totalnie nie z mojej winy - winda się zepsuła w robocie i zanim podzwoniłem i pozałatwiałem temat, to kwadrans uciekł. Szlag! :/ No nic, wpadłem, szybkie rozciąganie i heja. Expresowa rozgrzewka i szybki wariant 3+3+3 i 3 w blokach. Rozgrzany właczyłem się do zajęć. Waraicje na temat siły i wytrzymałości to to co planowałem i fajnie się złożyło. Po "Master Class" zacząłem własny treningi i skupiłem się na wytrzymałości. Zmęczenie i brak snu dawało mi się we znaki bo następne 30 minut przejechałem w pulsie 140-145 i to i tak musiałem się co jakiś czas "napędzać" w blokach, bo spadało poniżej 140HR... :D Dawno już tak nie miałem. Ostatnie 20 minut jednak się zmusiłem, podkręciłem tempo i przejechałem w pulsie 150-153. Następne 10 minut zrobiłem ćwiczenie po 70 sekund "na jedną nóżkę" 6 razy na każdą, rozjazd, rociąganie i do domu. Uff. :)

Grzechu był dziś też ze mną na treningu. Wpadł dużo później i jechał swój trening. Został jeszcze potem na następną godzinę, kiedy ja już się zwijałem. Pogadaliśy trochę ale nie udało mi się go przekonać do uczestnictwa w naszej niedzielnej inauguracji. Na pewno będziesz Grześ następnym razem. Spox.

W szatni spotkałem jeszcze Artura. Pogadaliśmy chwilę, o sobotniej i niedzielnej ustawce. Szykuje się MEGA inauguracyjny weekend tej jesieni. EXTRA! Do zobaczenia już w sobotę na szosie. Wreszcie! :D