• Kalorie 1936kcal

Samotna wytrzymałość = 196HR! :D

Sobota, 10 marca 2012 · dodano: 10.03.2012 | Komentarze 0

Rano dosteję smsa od Grzegorza, że ma jakąś infekcję i odpuszcza trening. Szkoda, raz, że Grzesia, bo dopiero co niedawno się wyleczył z długiego przeziębienia, a dwa, że mnie czekał kolejny samotny trening. Nie mam już praktycznie motywacji na tym etapie przygotowań, kiedy do końca zostało 2,5 tygodnia, do samotnych jazd. :/ Ja sam także wysłąłem info rano do Piotrka, że jeszcze dla mnie za zimno i dziś nie będę na ustawce. Podobno za tydzień ma być17 stopni to w tedy już będę bankowo! :)

No nic, przyjechałem do TopGym, przebrałem się i zacząłem. Nastawienie -60% chęci, hehe. Rozciąganie, rozgrzewka i heja. Uzgodniłem sam ze sobą, że dziś wytrzymałość, bo raz, że w czwartek zrobiłem mocną siłę, a dwa, jak pisałem wyżej, mam już dość samotnych treningów... Klasyka do bólu: 5+5 i 15 wytrzymałościówki i 5 w blokach. Na początku niechęć ale po 10 minutach, kiedy rozkręciłem nogę jakoś poszło. W TV na sali mistrzostwa świata w biathlonie więc trochę popatrzyłem i jakoś szło. Niby niechęć, a szło mi nieźle. Pod koniec 15 minutowej tempówki poczułem, że, co aż dziwne, czuję się fizycznie doskonale i mam chęć zaatakować HRMax! Antynastawienie minęło jak ręką odjął! Szok, hehe. :) Początek w blokach spokojnie ale potem coraz mocniej i na koniec 4 minuty 190HR. Potem już jazda praktycznie na beztlenie i 196HRMax osiągnięte! :D Teraz, kiedy piszę te słowa, wiem, że mogłem mieć dziś nowego MAXA. Gdyby obok był ktoś, np. Grzegorz, miałbym jeszcze większą motywację, a tak "tylko" 196HRMax. W tym roku miałem najwięcej 195HR więc dziś osiągnąłem najlepszy wynik w tym sezonie! :)

Potem zrobiłem sobie 30 minut jazdy parą w układzie 15 x 1+1 - X+3 i X+4. Nastepnie 2 układy wytrzymałościowe 2+2+2+2+2, a potem 4 układy wytrzymałościowe 1+1+1+1+1. Na koniec 10 minut jazdy na "jedną nóżkę" po 1,5 minuty x 4, a potem 5 minut rozjazdu. Rozciąganie i do domu. Bardzo udany trening. Żebym mógł zawsze być tak zadowolony przed jak jestem po treningach, hehe. :]