MIX w Arkadach

Czwartek, 23 lutego 2012 · dodano: 23.02.2012 | Komentarze 2

Dziś kolejny zaliczony treniing u Anety w Arkadach. Z założenia miało być średnio mocno, tak aby się nie ujechać przed sobotą, bo o 8:10 rano ruszamy z Marcinem na 3-godzinną SIŁOWĄ eskapadę! :) Przed treningiem, szybkie rozciąganie, rozgrzewka i szybciutko na rower 5+3+3 i 3 w blokach, a potem już jazda zgodnie z grupą. Był dziś też Marcin i Artur. Jak to w czwartek zajęcia urozmaicone, bo i tempówki i siła. Zrobiliśmy kilka podjazdów, z atakami w blokach. W przerwie między zajęciami, zdecydowałem, że praktycznie do końca drugiej godziny jadę tempówkę i tak też zrobiłem. Na koniec 3 x 1,5 osobno na każdą nogę, 5 minut rozjazdu, rozciąganie i trening zaliczony. Jestem dziś zadowolony. :)

Jak być może ktoś zauważył, drastycznie spadła ilość czasu spędzonego przez mnie w strefie HI. Jest już tak, przynajmniej od 3 treningów. Wyjaśnienie jest krótkie - ostatnio czuję się już trochę przemęczony treningami, a że do końca cyklu (koniec marca) zostało jakieś 26 treningów. Zaczałem 22 listopada, a więc "tyram" już ponad 3 miesiące. Zdecydowałem lekko zmodyfikować treningi, tak aby w kwietniu z ochotą siąść na rower, a nie żygać na jego widok jak w 2010 roku, kiedy też się "zaorałem" w cyklu przygotowań i potem nie miałem kompletnie ochoty na rower. Myślę, że wyjdzie mi to na dobre. W sobotę z Marcinem atak na SIŁĘ, i następny tydzień LUZ... :)