TOTALNA wytrzymałościówka!

Niedziela, 22 stycznia 2012 · dodano: 22.01.2012 | Komentarze 0

Byłem dziś zmęczony na samą myśl, o treningu. Kurcze, za dużo tego wszystkiego. SPoro obciążeń w pracy, w domu i jeszcze treningi. Ale coż, jak ma się wizję najlepszego sezonu w życiu to trzeba siać i orać, żeby plony były rekordowe. ;) Zrobiłem dziś totalną wytrzymałościówkę. Rozpoczałem od 1 godziny układu tempówkowego czyli 2+2+2+2 i 2 w górze. Bardzo fajne ćwiczenie. Czas szybko leci i człowiek się nie nudzi. Obciążenie od X+1 do X+3 i X+5 na atak w blokach. Potem 2 minuty odpoczynku i zaatakowałem dalej wytrzymałościówkę, choć bardziej były to tempówki czyli 30sek+30sek+30sek i 30sek w górze. Bardzo dużo "kręcenia" obciążeniem i trzeba było się pilnować aby nie pomylić. Znów bardzo fajne ćwiczenie i czas szybko przeleciał. 15 powtórek czyli 3o minut. Zluzowałem kadencję, wrzuciłem X+3 i przejechałem jeszcze 25 minut wytrzymałościówki. Razem z rozjazdem wyszło 2:09H. Całkiem udany trening mimo dużej niechęci na początku. Czasem tak pewni będzie, a idąc dalej ku wiośnie, takich dni, że mi się nie będzie chciało będzie chyba niestety więcej... Trzeba będzie się przemęczyć. Forma musi być zrobiona! :)