Znowu Siła...

Wtorek, 17 stycznia 2012 · dodano: 18.01.2012 | Komentarze 3

Treningi dzień po dniu to ciężka praca, a szczególnie jak ma się takie założenia jak ja dziś, czyli zowu Siła i Siła... No nic. Czyłem się zmęczony, a raczej moje nogi czuły poniedziałkowy treningi i wiedziałem dziś, że będzie ciężko. Ambicja jednak nie pozwala mi nigdy na poddawanie się słabością, hehe. Często też jest to zgubne, jak dziś ;), ale, tym już dalej.

Trening rozpocząłem od rozciagania i rozgrzewki, a potem seria 5+5 i 15 i 5 w blokach. Dziś pojechałem niby to samo ale zacząłem nie od bazowej starowej X ale od X+1. Wczoraj zauważyłem, że musiała mi się już trochę wzmocnić noga, bo obciążenie bazowe X jest już poprostu za miękkie na początek trenigu. :D Po tej "klasyce", zrobiłem 3 układy Combo na 4, a potem przeszedłem do Siły. 25 minut non stop w górę w różnych kombinacjach. Na początek 5+5, a potem już różnie. W siodle, w blokach ale ani przez chwilę obciażenie nie spadło w dół, a wręcz rosło i na finiszu miałem X+12. :) Męczący "przeskok" do sali z rowerami na spinning (co zawsze wybija mnie z rytmu, bo raz, że się wychładzam, spada mi puls i w ogóle do dupy z tym przejeżdżaniem rowerem z sali na salę), i na powrót do pulsu z przed przeskoku, 6 minut szybkiego tempa a'la wytrzmałościówka. I tu dziś zauważyłem, że ciężko mi było po tym przejściu wejść na siedząco powyżej 150HR. Czy to przy szybkim kręceniu rozgrzewkowy, czy przy sile. Odczułęm też znaczący spadek mocy i tak napradę ostatie 15 minut spinningu przejechałem siłą woli... Wiem gdzie popełniłem błąd. Nie miałem dziś w pracy, ani chwili wolnego, cały czas w trasie i sprawy do załatwiania i nie było kiedy zjeść... Poprostu odcięło mnie na końcu i tyle. :( Spining jechał swoje "Low", a ja dalej siłę. 4 układy 10 minutowe przez całe zajęcia czyli 5x2 minuty na zmianę po 60/60 siodło/ bloki. Dojechałem do końca i dawno już tak się nie cieszyłem, że jest koniec. :D Rozjazd, rozciąganie i do domu spać.

Kategoria Trening Siłowy

| 10:31 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj To samo ja Gore napiszę, o Twoich kaloraich - nie wierzę im i tyle. Zna siebie i wiem jaka jest m/w ilość ich spalanych.
G0re
| 22:34 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Z Krzyśkiem się jeszcze pościgami w sezonie xD Krotoszyn niedaleko. Widząc po HR statach masz całkiem niezłe treningi na tym rowerze treningowym. Chyba kupie sobie trenażer na moją szosę, żeby mieć podobne ;] Na Top gym co drugi dzień w tygodniu mnie nie stać ;] Kaloriom Twoim jednak nie wierze. Mój trenażer za średnie HR 152 daje mi 700 kcal na godzine. Przy HR AVG 145 daje 650 Kcal/h.

pzdr
kris91
| 12:41 środa, 18 stycznia 2012 | linkuj No niestety śmiem twierdzić ,że troszkę teraz zostanę w tyle na jakiś czas... No ale nic.. Mówi się trudno ,żyje się dalej.. Idę pobiegać ! :D Adios :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ojego