• Sprzęt Felt F55

Samotnie na szosie...

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 0

Dziś, o 9:00 zameldowałem się na rogu tam gdzie zawsze na wspólny trening z grupą wrocławską. Niestety pojawili się tylko Tcp i Ziele477. Mało... No nic, zapada decyzja, że jedziemy "jak zwykle" do Sobótki ale na około od wschodu. Do wylotu z Wrocławia prowadził Tcp. Niestety wybierał jakieś dziwne "ścieżki" po chodnikach, kostkach, zakamarkami przez jakieś podwórka... Ja tak jeździć nie lubię więc podziękowałem. Asfaltem przez Hallera i Armii Krajowej było by DUŻO przyjemniej i szybciej. No nic. Pojechałem sobie klasycznie na Skałkę i dalej na Kąty Wrocławskie. Potem odbiłem na Gniechowice i pociągnąłem jeszcze pod wiatr około 4km dalej po tym równym, fajnym asfalcie. Cały odcinek od Wrocławia pod wiatr. Dobry trening. Cały czas w dolnym uchwycie, bo tylko tak w miarę szybko, około 33km/h przez cały czas, dało się jechać. Po zawróceniu dojechałem tą samą drogą do Kątów Wrocławskich i dalej przez Sadowice na Skałkę do Wrocławia. Niestety, okazało się, że i niby miało być pod wiatr, a jechało się ciężko... Tak czy siak, dzięki temu trening zaliczam do BARDZO udanych.

Minąłem po drodze kilkunastu samotnych kolarzy na całej długości trasy. Dogoniłem trzech ale żaden nie siadł mi na koło. Szkoda, w parze można zawsze coś szybciej pokręcić. :D