• HRmax 197 (101%)

NOWY HR MAX!! 197HR!! YUPI!! :D :D :D

Czwartek, 19 maja 2011 · dodano: 20.05.2011 | Komentarze 4

Kto by się spodziewał, że po zakończeniu zasadniczego sezonu przygotowawczego z maxymalnym HR 194, pobiję w tym roku i w ogóle mój maxymalny wynik z 2010 roku czyli 195HR? Pewnie nikt, a tymbardziej nie ja. Uwierzyłem w to, że z roku na rok HR spada i ta prawidłowość do wczoraj u mnie działała. Do wczoraj... :D Pojawiłem się na treningu z zamiarem ostrego potrenowania i tak też było. Rozciąganie, rozgrzewka 5+5 i 15 wytrzymałościówki, a potem w bloki, czyli jak zawsze. Na początku kręciło mi się jakoś ciężko. Muląco i dziwnie. Po 15 minutach było już lepiej. Idealnie zrobiło się kiedy stanąłem w bloki. Dziwne. Na siedząco zamulałem, a w blokach poczułem drugi, a nawet trzeci oddech. 182, 184, 186 i jadę dalej bez stresu. No to myśle dokręcę i dokręciłem obciążenie. 188, 190 i 192 - przeszła mnie myśl - atakuję HR Max! Dokręciłem jeszcze obciążenie, o 1 ząbek i poszedłem na całość. Ogień w mięśniach, litr potu na sekundę i... 197HR!!! Kurcze rwelacja! Najlepsze, że mam świadka, bo akurat wszedł Paweł i widział mój stan "przed zawałowy" ;). I jak tu wierzyc w formuły, że z wiekiem HR Max spada? :) Dalszy trening przeprowadziłem już normalnie, odpoczywając jakiś dłuższy czas po tym osiągnięciu. Przejechałem 2 godziny spinningu, ostro kręcąc w średnim pulsie 161HR. Rozciąganie i do domku. :)

Anonimowy tchórz | 19:25 niedziela, 29 maja 2011 | linkuj Witam. Dzisiaj odnotowałem u siebie 102% O_o. z 196 na 199. Między innymi dlatego na tą stronkę trafiłem(szukałem coś na temat zmiany HR MAX). W pełni zgadzam się z tym, że HR MAX ze wzoru. Nie jest w pełni dokładne. Hmmm... Może bym docisnął do 200. Sprawdzę kiedyś, a jak się zmieni, podzielę się.
aga:) | 10:57 niedziela, 22 maja 2011 | linkuj Kurcze, no i mnie akurat wtedy na treningu nie bylo:( GRATULACJE!i do szybkiego zobaczenia we wtorek na stacjonarce:)
wober
| 19:12 piątek, 20 maja 2011 | linkuj Artur żebys na zawał nie zszedł z tym pobijaniem rekordów :)
Wszyscy ida w stronę średniej prędkości z ty w HR max :D
chris90accent
| 11:01 piątek, 20 maja 2011 | linkuj Hej,

Artur, jestes doskonałym przykładem, że teoria mówiąca o HR MAX jest błędna :).
Gratuluję tak świetnego maxa :D. W takim wieku, taki HR MAX, to naprawdę wspaniały wynik. Widac, ze twój organizm funkcjonuje, jak organizm 23-latka-w mysl zasady: 220-WIEK :D.

PS: Do 200 ud/min już tylko 3 oczka :D.

Pozdrowery.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sobot