• Kalorie 1986kcal

Kolejny trening wytrzymałościowo-siłowy

Wtorek, 24 maja 2011 · dodano: 25.05.2011 | Komentarze 2

Na dworze 30 stopni w cieniu i parno jak szlak, a ja na stacjonarce... Głupi czy co? ;) No nic jedziemy. :D Rozciąganie i krótka rozgrzewka 3+3+3 i 3 w blokach, bo spóźniłem się kilka minut na zajęcia. Gorąco na sali było, bo coś zrębało się w klimie... Lało się ze mnie jak z gąbki. :D Z drugiej strony fajnie, bo można więcej spalić. Pierwsza godzian w pulsie 165HR. W przerwie Combo. Tym razem Aga wybrała rowerek na słoneczku. :D Do zobaczenia w czwartek Aga. Potem Hill, z dwoma podjazdami i na koniec 5 serii interwałów po 30 sekund. Ostro. Po 1:30H trochę mnie odcięło, z uwagi na to, że mało zjadłem... Dojechałem do końca "etapu" i do domku.

| 16:21 środa, 25 maja 2011 | linkuj Cześć,

Fakt, masz rację z tym odwadnianiem. Po śniadaniu ważę np. 68,8kg, a po treningu 2H waga spada do 66,9kg. 1,9kg mniej - z tym, że zgodnie ze wskazaniem pulsometru, spalono 0,34kg masy ciała, a reszta to odwodnienie... :)

Co do kręcenia w TAKĄ pogodę na stacjonarce... No cóż, robię to z wygodnictwa. Zanim dojadę do domu z pracy, przebiorę się, przebiję przez miasto i potrenuję jest 18:00. Normalnie na siłowni jestem już po godzienie treningu. :) W weekendy oczywiśćie jeżdżę na szosie. :)
Maks
| 08:15 środa, 25 maja 2011 | linkuj Niekoniecznie pocąc się więcej palisz ;) Pocąc się bardziej się odwadniasz. Ja niestety nie jestem wstanie wytrzymać na siłowni - jest zbyt duszno. Aktualnie na siłowni grę wchodzą tylko ćwiczenia siłowe.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa afree