Ostatni OFICJALNY trening na stacjonarce! :)

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 31.03.2011 | Komentarze 2

Dziś wybiła wreszcie godzina ostatniego OFICJLANEGO treningu w centrum kolarskim w moim ziomowo-wiosennym przygotowaniu do sezonu 2011! :D Jako, że mam karnet ważny jeszcze do 12 kwietnia, to zaglądnę kilka razy i chcąc nie chąc, zatoczę koło od 12 grudnia do 12 kwietnia, czyli 4 miesiące treningów na stacjonarce. Uff. Miało być 3,5 miesiąca ale będzie 4. :D Podjechałem na treningo zaraz po pracy. Aga i Tomek już kręcili. Przebrałem się i dołączyłem do nich. Rozciąganie i rozgrzewka 5+5, a potem króciutka wytrzymałościówka 5 minut i 5 minut w pedałach. Obiecałem, że pojedziemy dziś z Agą Combo, a że musiała wyjść przed 18:00, musiałem skrócić moją rozgrzewkę tak aby zrobić 3 x Combo. Ogólnie, po wczorajszym treningu było mi trochę ciężej ale dałem radę. Aga też dzielnie walczyła. Brawa dla Ciebie Aga! W nagrodę chyba za całokształ dostałem od niej, wielką, soczystą i słodką pomarańczę! Dzięki Aga! :D Ja zostałem jeszcze na 1 godzinkę spinningu. Potem rozciąganie i do domku.

| 16:48 sobota, 2 kwietnia 2011 | linkuj Cześć,

Jeszcze raz WIELKIE dzieki za prezent. Nie spodziewałem się kompletnie. Super niespodzianka. :) Dzięki Aga za miłe słowa. :) We wtorek będę 100%. :) Do zobaczenia.
aga:) | 20:43 piątek, 1 kwietnia 2011 | linkuj Cieszę sie, ze nikt z recepcji nie skusił sie i nie pozarł jej:)Zakupiona w moim ulubionym warzywianku na N.Dworze = especially for YOU:)Dzieki Artur raz jeszcze za wszystkie rewelacyjne treningi i za pasje, ktora mnie zaraziles!:)Zycze Ci pogodnego lata i osiagniecia zalozonych celów, ale tez nie powiem,ze uciesze sie z deszczu - bo wtedy znow pojedziemy COMBO;)) Licze na wtorkowy obiecany trening!Juz szykuje sily i zamierzam pobic 194hr:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sobot