Rozgrzewka + 2H Spinningu

Wtorek, 15 lutego 2011 · dodano: 18.02.2011 | Komentarze 0

Dziś na trening przyjechałem jak zwykle troszkę przed czasem, aby przejechać przed spinningiem swoją rozgrzewkę. Rozciągnąłęm się i zabrałem za rozgrzewkę czyli klasycznie 5+5 minut, a potem 20 minut wytrzymałościówki. Potem skoczyłem na 5 minut na bloki. Spinning rozpoczęła godzina "Fartlek" gdzie było sporo wariacji na temat siły, a druga godzina "Hill" przyniosła ostrą górską harówkę. Podoba mi się ta różnorodność świczeń na zajęciach. Człowiek nie jest zmuszony do wymyślania sobie układów tylko jedzie co każe "trener". Tak się zastanawiałem ostatnio, bo w tamtym roku przez całe 3 miesiące chodziłem na samotne-indywidualne treningi. Pod koniec marca byłem już tym bardzo zmęczony, a po rozpoczęciu sezonu w kwietniu poprostu mi się nie chciało z tego przeciążenia jeździć. Dopiero na maraton w Trzebnicy się zebrałem tak naprawdę. W tym roku natomast zmieniłem całkowicie układ treningów. W tygodniu chodzę na spinningi grupowe, a indywidualnie kręcę w weekendy. Mam nadzieję, żę to da mi lepsze wyniki niż w 2010 roku. :)