Jazda godzinna na czas + Trening siłowy

Sobota, 12 lutego 2011 · dodano: 14.02.2011 | Komentarze 0

Noga rośnie w siłę! Nie ma co! Dziś kręciło mi się wyśmienicie! :) ale po kolei... Raniutko poleciałem na treninig. Umówiłem się wstępnie z Łukaszem ale się nie pojawił. Był jakiś nowy kolega - maratończyk Rafał. Krótkie rozciąganie i rozgrewka 5+5. Zacząłem wytrzymałościówkę. Jadąc nie miałem w planie sprawdzać swoich możliwości ale po 20 minutach jechało mi się tak dobrze, że postanowiłem zrobić 40 minut wytrzymałościówki, a potem dokręciłem jeszcze obciążenie +1 i pojechałem tak do końca czyli do pełnej godziny! Rewelacyjna dziś noga u mnie była. Jestem mega zadowolony! :) Po tym zrobiłem sobie 3 minuty odpoczynku i zaatakowałem 5 minut w blokach na rozkręcenie innych partii mięśni, a potem 1 układ "Combo" czyli 1+2+2 + 5 minut "Combo". Potem chwilka "w dół" i siła. Wjechałem w "góry". Na początek 10 minut X+1 i w każdej minucie interwały po 15 sekund w pedałach. Potem 2 minuty "w dół" i 4 x 5 minut w górę w układzie 1+3+1 w blokach. I tak dojechałem do mety. :)

P.S. 22 stycznia też jechałem "godzinówkę". Tym razem czułe się jeszcze lepiej. :D Dodatkowo podczas mojego treningu pojawiło się dwch innych kolarzy (Mtb) oraz Magda... :)