• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską - Krzysiek (Chris1990accent) + Ja

Sobota, 8 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 0

Kolejny trening z grupą wrocławską zaowocował wyjazem do Sobótki. Na miejscu zbiórki były 3 osoby + ja. 2 nowych kolegów i Krzysiek. Na początku jechaliśmy razem ale potem 2 nowych chciało jechać na Świdnicę więc Krzysiek i ja odbiliśmy na Sobótkę. W Rogowie Sobóckim fajny nowy asfalt zachęcił do mocnego tempa. Do Sobótki dotarliśmy bez większych problemów i od razu z marszu ruszyliśmy na podjazd do schroniska "Pod Wieżycą". Fajny podjazd tylko asfalt totalny syf. Dziura na dziurze. Więcej tam nie podjeżdżam. Na szczycie odpoczeliśy chwilkę, zrobiliśmy 2 pamiątkowe zdjęcia i w dół. Potem pojechaliśmy w kierunku Sobótki Zachodniej do okoła Ślęzy na przełęcz Tąpadło. Asfalt ok ale jest taki jeden odcinek około 1km totalnie skaszaniony. Podróż w tempie 15km/h. :/ Wjazd na przełęcz od Sadów to chyba jedyna dobra obecnie alternatywa z uwagi na jakość asfaltu, która jest tu najlepsza. Wjazd całkiem fajny. Na szczycie mała przerwa na czekoladę i powrót do Wrocławia. Bardzo udana wycieczka.

Trip: 115,45km
Av: 27,57km/h
Max: 59,62km/h
Time: 4:09:34

Trasa: Wrocław (Hallera/Grabiszyńska) - Krzeptów - Skałka - Sadkówek - Kąty Wr. - Gniechowice - Gniechowice - Mirosławice - Rogów Sobócki - Sobótka - Schronisko "Pod Wieżycą" - Sobótka - Sady - Przełęcz Tąpadło - Sady - Sobótka - Mirosławice - Gniechowice - Kąty Wr. - Sadków - Skałka - Krzeptów - Wrocław (Hallera/Grabiszyńska)