• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską - ? (heavy_puchatek) + Ja

Niedziela, 9 maja 2010 · dodano: 09.05.2010 | Komentarze 0

Raniutko pojechałem na rondo. Kilka znajomych twarzy, w tym Irek i Kazik. Pojawił się też Heavy_puchatek, członek grupy wrocławskiej. Reworowcy pojechali do św. Katarzyny, a my tzn. Heavy_puchatek + siwy z ronda + kolega na mtb + ja pojechaliśmy w kierunku Skałki. Jako, że był to mój rozjazd po ostatnim treningu chciałem żeby był to lekki trening ale heavy_puchatek narzucił ostre tempo więc ciągneliśmy razem z przodu. Wkurzył mnie siwy z ronda, który ani razu nie dał zmiany, o koledze na mtb nie wspomiam. Jako, że nie chiało mi się za nich pracować, za Bogdaszowicami odbiłem w lewo na Kąty Wrocławiskie i zostawiłem tym obiboków samych sobie. Pokręciłem dalej sam i wróciłem przez Skałkę do Wrocławia.

Trip: 56,16km
Av: 28,58km/h
Max: 38,14km/h
Time: 2:04:35

Trasa: Wrocław - Krzeptów - Skałka - Bogdaszowice - Kąty Wr. - Sadków - Skałka - Krzeptów - Wrocław