• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską - Łukasz (człowiek z dubaju) + Kuba (Szalony kolarz) + Ja

Środa, 28 kwietnia 2010 · dodano: 29.04.2010 | Komentarze 2

Dziś spotkaliśmy się z nowym uczestnikiem treningów w grupie wrocławskiej, z "Szalonym kolarzaem" + Łukasz i ja. Miał być jeszcze Kuba ze swoim kolegą ale zadzwonił do mnie, że go nie będzie. Szkoda. :/ Pojechaliśmy w kierunku na Krzeptów, a potem na Skałkę. Wiało bardzo mocno i nasza grupa bardzo się rozciągnęła, tak, że w Skałce czekałem na Łukasza ze 20 sekund, a na szalonego kolarza około 40. Tam nasz nowy kolega powiedział, że dziękuje nam za wspólną jazdę i jedzie dalej sam bo nie ma siły w naszym tempie kręcić. 3 razy namawiałem go aby siadł na koło i jechał z nami dalej ale niestety nie udało mi się go przekonać. Szkoda. Polecieliśmy dalej z Łukaszem w kierunku na Kąty Wr., a potem na Gniechowice. Fajny równy asfalcik na tych trasach to sama radość z jazdy. Jednakże dziś BARDZO wiało i jazda momentami była bardzo ciężka. W Gniechowicahc nawrotka i powrót do Kątów Wr., a potem na Skałkę i na Wrocław. Bardzo udany i fajny kolejny trening z Łukaszem. We Wrocławiu na mecie pogadaliśmy trochę i umówiliśmy się na następny raz. :)

Trip: 65,19km
Av: 28,62km/h
Max: 43,60km/h
Time: 2:16:18

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Krzeptów - Skałka - Sadków - Sadowice (nawrót) - Sadków - Kąty Wr. - Gniechowice - Kąty Wr. - Sadków - Skałka - Krzeptów - Wrocław (Żwirki i Wigury)