• Sprzęt Felt F55

Trening z Grupą Wrocławską - Łukasz (człowiek z dubaju) + Tomek (Platon) + Ja

Poniedziałek, 26 kwietnia 2010 · dodano: 26.04.2010 | Komentarze 0

Razem z Łukaszem i Tomkiem pojechaliśmu dziś całiem niezły trening. Fajna, słoneczna pogoda zachęcała do dłuższej jazdy, a dość silny wiatr spowodował większy wysiłek fizyczny, na który czekały moje wymęczone mięśnie po maratonie w Trzebnicy. ;) Zasadniczo każdy z nas sumiennie pracował w "peletonie" i w związku z tym wyszło nam całkiem niezłe tempo i dobra średnia. Fajnie pracowało się z Tomkiem na zmianach, widać, że ma obycie w jeździe w grupach. W Gniechowicach zrobiliśmy sobie małą przerwę na łyk wody i kęs czegoś słodkiego, a potem dalej drogą 35 w kierunku Wrocławia. Potem na Pietrzykowice i na Wrocław. Jaazda tą 35 to masakra. Tir za tirem... :/ We Wrocławiu pogadaliśmy trochę i umówiliśmy się na następny raz. :)

Trip: 68,19km
Av: 28,92km/h
Max: 47,99km/h
Time: 2:08:18

Trasa: Wrocław (Żwirki i Wigury) - Krzeptów - Skałka - Bogdaszowice - Kąty Wr. - Sadowice - Sośnica - Kąty Wr. - Gniechowice - Małuszów - Pietrzykowice - Smolec - Krzeptów - Wrocław (Żwirki i Wigury)