Trening Wytrzymałościowo-Siłowy

Poniedziałek, 22 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 10

Trening bardzo intensywny i mocny. Udało się znowu, bo wpadł w trakcie Kuba więc kręciło się, o niebo lepiej niż samemu. Rozgrzewka 15 minut, a wcześniej rozciąganie mięśni. Potem wytrzymałościówka 35+15 i 10+5, po czym odpoczynek 4 minuty i siła w układzie 6 powtórzeń 3+3+3+1. Na koniec 10 minut rozjazdu i do domku.

| 10:31 poniedziałek, 18 stycznia 2016 | linkuj Święte słowa. :)
mamba | 14:43 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Maks. To że zajęcia sa prowadzone w dany sposób (u mnie tez nie ma rozciagania), nie świadczy, że są jedynym dobrym sposobem prowadzenia zajęć. Więc to ,że nie ma rozciagania na poczatku o niczym nie świadczy. Rozciaganie jest wskazane, tym bardziej w sytuacji gdy jest się po jakiejś kontuzji etc. Skąd to wiem? W trakcie mojej kilkumiesiecznej rehabilitacji zawsze zaczynałam ćwiczenia strechingiem i wiele razy rozmawiałam o tym z fizjopterapeutką ( www.centrum-synergia.pl. A to osoba o dość sporej wiedzy.
| 13:43 piątek, 26 marca 2010 | linkuj Chłopaki dziś z samego rana przed pracą zrobiłem sobie kolejny trening. Niestety miałem mieć wolne ale koleś z innej zmiany się rozchorował i muszę iść na zastępstwo tz. już jestem w pracy i piszę z kompa w pracy... :( Tak jak obiecałem Maksowi, zrobiłem sobie test na HR Max ale nie w biegu tylko na rowerze (na bieganie poczekam na cieplejszą pogodę). Zrobiłem 193 HR. Do dziś miałem maxa na poziomie 191 i powiem tak, że z pewnością przydałaby się fachowa pomoc przy określeniu HR Max ale czułem, że gdybym zrobił test 20 minut wcześniej może było by i 195 HR.

Twoja sugestia CzarnaMambo jest z pewnością trafna, że nie mam z pełną dokładnością określonego Max HR. Natomiast co do wysokości moich tętn, to powiem, że chyba poprostu tak mam. Tak jak pisałem w profilu, nie jeździłem 6 lat więc może poprostu zmęczenie "materiału" jakim jest mój organizm jest na mniejszym poziomie niż u kogoś kto ma 33 lata ale cały czas jeździ. :)

Co do rozciągania to chyba kwestia podejścia. Ja przed treningiem robię to delikatnie i z wyczuciem, a zasadniczym przygotowaniem do treningu jest dla mnie rozgrzewka. Po treningu już bardziej skupiam się na rozciąganiu. :)
Maks
| 22:14 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Mamba jestem innego zdania ;) Oczywiście można delikatnie się rozciągnąć przed treningiem (poprawia ukrwienie) ale ważniejszą rzeczą jest rozgrzewka ;) Natomiast bardzo duże znaczenie ma rozciąganie po treningu uważam je za najważniejsze zwłaszcza po treningu siłowym. (Myślę tutaj o treningu rowerowym). Czy u was na spinningu zaczynacie trening od rozciągania mięśni ? Bo u nas zaczynamy od rozgrzewki a rozciąganie zawsze jest na samym końcu.
Ale spytam mądrzejszych od siebie ;).
MAMBA
| 21:40 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Rozciaganie przed wysiłkiem jest bardzo wskazane Maks.

Artur - jestes pewien że masz dobrze ustawionego maksa?
Rzeczywiście wysokie te tetna.
Maks
| 13:56 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Moje spoczynkowe to 45 ud/min ;)
| 13:48 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Hej,

Sprawdzałem już jakis czas temu i miałem 66 ale warto by spróbować jeszcze raz. Jutro mam wolne to sobie rano zmierzę i dam Ci znać.

A co do wspólnych wypraw to ja zawsze jestem chętny. Jak coś to moje GG 1934046. Pisz zawszw jak masz ochote. :)
Maks
| 13:36 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Każdy organizm jest inny sprawdź jeszcze jakie masz tętno spoczynkowe ;)

Co do wspólnych wyjazdów nie ma sprawy może się pojawię kiedyś we Wrocku to możemy pokręcić ;)
| 12:26 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Cześć,

Dzięki za komentarz. Co do rozciągania to nie jest to jakieś rozciąganie "na chama" tylko takie lekkie żeby mięśnie były przygotowane do wysiłku. Potem jeszcze jest rozgrzewka co również ma na celu przygotowanie całego organizmu do wysiłku. :)

Co do moich wartości tętna to ktoś mógłby sobie pomyśleć, że mając 33 lata zawyżam specjalnie swoje wartości żeby zaimponować czy coś ale ja naprawdę mam takie wartości. Aż sam się czasami zadziwiam. Z drugiej strony tak jak pisałem w opisie "O mnie" wróciłem do kolarstwa w połowie tamtego roku. Przez 6 lat ani przez chwilę nie siedziałem na rowerze i być może to "nie zmęczenie" materiału daje takie efekty. Nie wiem sam. Przy 160HR czuję się całkiem dobrze. Nie mam np. trudności z utrzymaniem przez 45 minut tętna 170HR. :)

Zapraszam do wspólnych wypadów, zademonstruję moje wyniki na żywo. :)
Maks
| 09:22 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Rozciąganie powinieneś robić na końcu ;) Ale swoją drogą faktycznie nieźle pracujesz skoro dochodzisz do takich wartości tętna ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa awyma