Trening Wytrzymałościowo-Siłowy

Środa, 24 marca 2010 · dodano: 25.03.2010 | Komentarze 5

Dziś postawiłem na na ostre kręcenie. W związku z tym, że trochę czuję znowu mięsień dwugłowy prawego uda, postanowiłem nie kręcić przez 2 treningi w ogóle na stojąco. Ostatnio pomogło. Po rozciąganiu i rozgrzewce 15 minut, poszła wytrzymałościówka 45 minut, 5 minut odpoczynku i seria 5 powtózeń siły w układzie 3+3+3+1 - wszystko na siedząco. Potem 10 minut rozjeżdżenia. Na początku treningu znowu pojawił sie Kuba i wyjątkowo tym razem kręciliśmy prawie 2 godziny razem. Motywacja po 3 miesiącach kręcenia jest potrzebna jak nigdy. :)

| 07:16 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj Cześć,

Nie pobiegem bo zimno i mokro na dworze ale na stacjonarce w piątek pojechałem 193 HR Max! Myślę, że jak bym jeszcze się bardziej przyłożył albo wcześniej przeprowadził test (a nie po 40 minutach wytrzymałościówki) to wynik byłby lepszy może, o 2 czy 3 punkty. Ale miałeś rację, że mam źle zmierzony Max. :)
| 13:33 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Hej,

W piątek będe trenował to spróbuję się przebiec i dam Ci znać ile mi wyszło. Sam jestem ciekaw. :)
Maks
| 13:29 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Wiesz generalnie zasada jest prosta jeździsz w tlenie czyli między 75-85%HRmax i to jest podstawa. Regeneracja poniżej 60%HRmax. Wg mnie bardzo dobrze masz wytrenowaną wydolność i na pewno masz przesunięty próg LT pytanie tylko o ile. Powiem tak nie wykluczam że wejdziesz spokojnie w 200ud/min. Spróbuj biec 100-150m na max'a jestem ciekaw ile Ci wyjdzie ;)
Musisz też uważać aby się nie przetrenować ;)

Proponuje przejść się na siłownie tam będziesz miał specjalistów od spinningu i oni na pewno Ci doradzą jak jeździć prawidłowo.
| 12:34 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Hej,

A wiesz, że od tygodnia tak gdzieś się właśnie zastanawiałem, że musiałem ostro nabrać formy i wogóle wytenowania bo dochodząc do takich średnich w ciągu ostatnich 2 tygodni to z pewnością 191 HR (jak w moim opisie) to już nie ma, tylko musi być trochę więcej. Ostatni pomiar HR Max robiłem w połowie lutego. Trzeba będzie powtórzyć. Z drugiej strony zauważyłem, że jadąc np. 30 minut w kadencji 125 na średnim przełożeniu osiągam właśnie te zakresy od 160 do 180 przy końcy tych "pół godziny". Natomiast przy kręceniu siłowym w kadenci 60/70 na b.ciężkim przełożeniu osiągam od 150 do 170 HR.

Najlepiej byłoby mieć koło siebie trenera lub kogoś kto wie jak doradzić w treningu i jak przełożyć te możliwości pulsowe na lepsze wyniki.
Maks
| 09:17 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj Czołem sprawdź sobie HRMax chyba Ci się próg LT przesunął skoro dochodzisz do 97% nie mówiąc już o średniej ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zyluz