• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Poranny etap w peletonie - Vice mistrz Brzeziny I !

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 12.07.2014 | Komentarze 4

Nowy początek, nowy rozdział, nowa droga...

Podłączyłem się dziś raniutko, o 7:00 do Marcina i Witka + 7 innych chłopaków na etap wytrzymałościowo siłowy w rejonie Skałki, Miękini i Wilkszyna. Od samego początku jechało się super. Głowa jeszcze nie w pełni czysta i spokojna ale uspokojam się wewnętrzenie. Strava włączona i ruszamy. Na początek klasyka przez Krzemieniecką i dalej na Skałkę. Tempo luźnie 34km/h. Za Skałką odbijamy na Bogdaszowice i dalej za podjazdem robimy małą szykanę w lewo, a potem ostro w prawo i już lecimy do Lutyni. Stara dobra i nowa droga. Nic się nie zmieniło. Jest pięknie. :) Kontra w lewo i dalej do Wróblowic. Przypomniały się dobre, młodzieńcze czasy klubu kolarskiego Rewor. Zawsze w zimie tędy się jeździo... Na DK94 odbijamy w lewo i w sumie za kilometr w prawo. Jurek jedzie dalej sam na Lubiąż. Odbijamy na Miękinię. Artur też za chwilę znika, bo jutro zawody. My takim samym tempem cały czas 34km/h jedziemy i szykujemy się powoli do czekających nas hopek. Ustalamy z Marcinem, że będziemy atakować i rozgrywać je między sobą. Okazało się, że i inni mieli też takie plany... :D Brzezina i Brzezina II padły moim łupem. 5 czas w historii na Stravie! :D Brzezinę I zrobiliśmy z Marcinem razem ale tak na maxa. Pierwszy fragment pod te 3%/4% jadałem ognia 33km/h z Marcinem na kole, a potem po wypłaszczeniu Marcin dał zmianę i ja mu siedziałem na kole. HRMax tego półrocza tu dziś wykręciłem! :P Chciało mi się potem przez chwilę żygać ze zmęczenia ale spoko, puściło za chwilę. Potem zrobiliśmy ze wszystkimi jeszcze jedną pętlę ale tam na ponownej Brzezinie i Brzezinie II wygrał ktoś inny. Ja jeszcze się nie zregenerowałem w tedy. Do Wrocławia jedziemy mocnym tempem - 37-42km/h. Meldujemy się w centrum około 10:25. Rozjazd od Grabiszyńskiej i pożegnanie pod Carrefourem. Było GIT! :)

A teraz pytanie, bo potrzebuję pomocy. Na Stravie "dostałem" jakąś "koronę" z podpisem KOM za odcinek Stabłowice -Stadion i nie wiem co to znaczy ten "KOM"? Pomoże ktoś i wyjaśni? Z góry ślicznie dziękuję. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 250 metry
- Maksymalna wysokość 141 m.n.p.m (Hopka na DK94)
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 5% (Col Du Brzezina II)
- Suma spadków 252 metrów
- Suma średnich spadków - 1%
- Maxymalny spadek -4%

In (141HR - 169HR) - 13:30
Hi (od 170HR) - 2:19:59

High: 26268m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)