• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Pętla przez Kąty Wr. i Mietków. :)

Poniedziałek, 14 lipca 2014 · dodano: 15.07.2014 | Komentarze 2

Czułem wewnętrznie, że muszę iśc, a po drugie też chciałem. Na dworze ładna pogoda, słoneczko, pomijając mocny wiatr, co potem odczułem. ;) Szybka przebierka w domu po pracy i już, o 17:30 ruszam. Lecę przez Oporów na Kąty Wrocławskie. Ruch nieduży. Wiadomo - wakacje. Wyjeżdżam, z miasta, mijam "Garden" i już czuję te smagania wiatru po twarzy. No nic. Łatwo nie będzie ale trzeba  to przejechać. Na pocieszenie, z powrotem będzie z wiatrem. :) Przed Kątami Wr. mijają mnie pod rząd 2 tiry. Tak mnie zassało, że z 31km/h spadłem do 23km/h... Niezłe uczucie. Jakby dostać powietrzną pięścią w japę, hehe. Dojeżdżam do Kątów Wr. Tu jedzie się fajnie, bo budynki osłaniają od wiatru. Na wylocie hopka nad A4 i znów wieje. Praktycznie do samego Mietkowa są momenty, że zrywają się bardzo mocne podmuchy powietrza. Momentami  łzy w oczach. Ale nie ma że boli. Dojeżdżam do Mietkowa. W prawo i juz trochę lżej. Na wylocie odbijam w lewo na Wawrzeńczyce, na podjazd 1km. Dwa momenty 4%. Fajna hopka. Wracam i odbijam na Kąty Wr. alternatywną drogą. Jestem mile zaskoczony, bo aż do przejazdu kolejowego, droga jest po naprawie. Dalej do Kątów Wr. po staremu. Dziury i nierówności. Przelatuję przez Kąty Wr. i wracam przez Sadków i Pietrzykowice do Wrocławia. Momenami pod 42km/h z wiatrem. Trochę na końcu pobolewały mnie plecy. Muszę nad nimi trochę popracować.Dojeżdżam do domu i tyle. Bardzo udany trening. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 218 metry
- Maksymalna wysokość 179 m.n.p.m (Col Du Wawrzeńczyce)
- Suma średniego nachylenia 1%
- Maxymalne nachylenie 4% (Col Du Wawrzeńczyce)
- Suma spadków 213 metrów
- Suma średnich spadków - 1%
- Maxymalny spadek -4%

In (141HR - 169HR) - 17:10
Hi (od 170HR) - 1:51:22

High: 26486m
Top High: 810 m.n.p.m (Przełęcz Jugowska)