• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

W Kluczborku deszcz - W Górach Sowich SŁOŃCE! Mała zmiana planów...

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 15.07.2013 | Komentarze 2

Teraz krótko, reszta potem.

Pojechaliśmy z Marcinem do Kluczborka na maraton szosowy. Bardzo się nastawiłem na ten start. Miał to być mój wielki powrót... Niestety od Namysłowa zaczął padać deszcz i za nic nie chciał przestać dalej padać w Kluczborku... :( Koniec końców, po biciu się z własnymi myślami zrezygnowałem i pojechałem do Wrocławia. :[ Nie mogłem tego przeboleć więc w drodze powrotnej zadzwoniłem do Witka czy nie ma ochoty się "pościgać" - on natomiast wyskoczył z górami. OK - pasuje! :D O 12:30 ruszyliśmy z Pieszyc z pod Biedronki w kierunku przełęczy Jugowskiej. Zrobiliśmy ją 2 razy. Pierwszy raz od parkingu na Biedronce, a drugi tak jak chłopaki, od rozwidlenia w Pieszycach.

Pierwszy podjazd: Prędkość 18-19km/h. Końcowe 500 metrów 22,5km/h.
Drugi podjazd: Prędkość 19-20km/h. Końcowe 500 metrów 20,5km/h.

Po zaliczeniu podwójnego strzału, skierowaliśmy się na Przełęcz Walimską. Oj dawno tam nie byłem. Zapomniałem już jaki ma profil i co i jak. No i co? No i spoko. Dużo więcej odcinków, o nachyleniu 6% i 7%. Tych 7% było dość sporo. Na początko było ciężkawo ale po przyzwyczajeniu nóg do większych "skosów" poszło fanjnie. Będę chyba częściej wjeżdżał na Przełęcz Walimską niż na Przełęcz Jugowską. Najgorszy jest tylko ten cholerny odcinek 500 metrów z tą kostką... :/

Podjazd od kostki: 15-16km/h (odcinki 4%-5% - 17/18km/h).

SUPER trening! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 1243 metry
- Masymana wysokość 805 m.n.p.m Przełęcz Jugowska
- Suma średniego nachylenia 5%
- Maxymalne nachylenie 7% (Przełęcz Walimska)
- Suma spadków 1216 metrów