• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

Pierwszy występ na Team'owej ustawce Whirlpool'a.

Środa, 19 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 2

Udało mi się wreszcie wpaść na ustawkę treningową z Team'em Whirlpool na Psie Pole. Daleko kurna ta ustawka. Dziś zdążyłem tylko dlatego, że zapakowałem rower do auta. Inaczej nie było opcji.

Piotrek Suchy - dzięki za namowę. Warto było. :]

Ustalam sam ze sobą, że jadę zachowawczo. Obserwuję i kalkuluję aby dojechać do końca w jednej grupie. Do Skarszyna spoko. Tempo od 34-39km/h. Od Skarszyna zaczęły się hopki i musiałem mocniej się spiąć. Dałem radę. Byłem na odcinku do Trzebnicy 3 razy za szpicy. Mocno dałem ognia ale spoko. Od Trzebnicy powiało mocniej w ryja i było już gorzej. Hopki i tempo grupy zrobiły swoje. Na jednej hopie, zostałem z 10 metrów za grupą ale na zjeździe doszedłem. Zapaliła mi się tu czerwona lampka aby uważać. Na rozjeździe w lewo i lecimy lasem. Nie znałem w ogóle trasy i nie wiedziałem, kiedy będzie zapowiedziana kreska na sprincie. W pewnym momencie zaczęły się harce i tempo skoczyło do 50km/h. Wiedziałem, że kreska jest blisko. Nie atakowałem, bo nie znałem trasy. Rozprowadziłem grupę ;) i obserwowałem z tyłu zmagania na kresce.

Nawrotka i wracamy na rozjazd. Atakujemy w lewo na górską premię. Nie pamiętałem tego podjazdu i nie wiedziałem jak jest długi. Nic. Myślę sobie pojadę swoim tempem i zobaczę jak będzie. 28km/h i idę w górę. Jakiś czas nikt mnie nie mija. Myślę, może jest dobrze ale niestety za chwilę mija mnie Arek, Suchy i inni i zostałem z tyłu... :O Jakiś czas trzymałem się za Grześkiem, bo on też został ale puściłem koło. Siła wyższa. :/ Na zjeździe grupa odskoczyła mi na jakieś 400 metrów. Goniłem ale bez szans. M/w w połowie drogi od Skarszyna do Pasikurowic widziałem, że od grupy odłączył się Marcin i został mi do pomocy. Dzięki Marcin! Idziemy razem. Ja zły na siebie daję mocne zmiany po 43km/h. Dojeżdżamy do Pasikurowic. Chłopaki już się rozjeżdżają. Spoko. Na luzie jedziemy z Suchym, Cukrem, Platonem, Orionem i Marcinem aż do Whirlpoola. Odłaczamy się i pakujemy do auta. Wchodzą spoko 2 rowery. Bardzo jestem zadowolony.

Suchy - zaszczepiłeś we mnie chęć do utarcia nosa co po niektórym... Będę wpadał w środy jeśli nie będzie padać. Dziękuję i do zobaczenia! :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 423 metry
- Masymana wysokość 231 m.n.p.m Col Du Skotniki
- Suma średniego nachylenia 2%
- Maxymalne nachylenie 4% (Col Du Skotniki ;)
- Suma spadków 432 metrów