• Sprzęt Giant TCR Composite 3 2012

3 x Przełęcz Tąpadło czyli Komplet zaliczony.

Sobota, 15 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 0

Opuściłem się ostatnio z wpisami na Bikestats. Ten wpis wpisuję w niedzielę 23.06. Lepiej później niż w cale. Umówiliśmy się szybko w piątek z Marcinem. Mieliśmy atakować Lądek Zdrój, Złoty Stok, Puchaczówkę itd. ale zmieniliśmy plany. Na zbiórce rano pojawił się Marcin, Marcin Srokowski i jeszcze jeden kolega i ja. Polecieliśmy główną na Sobótkę aby tam pochasać na Przełęczy Tąpadło. Było spoko. Na dojeździe od Sobótki, drogowcy lali nowy asfalt na mistrzostwa polski na 24.06 - fajnie, będzie się lepiej jeździć. Na szczycie czuję się spoko. Wjeżdżamy razem z Marcinem. Na początku odjeżdża mi na jakieś 100 metrów ale na najmocniejszym 6% odcinku, doganiam go i meta wspólna. Zjeżdżamy na Wiry, nawrotka przy wirażu w prawo i znów atak na przełęcz. Tym razem też wjeżdżamy praktycznie razem z Marcinem. Chyba byłem minimalnie pierwszy. Czekamy na chłopaków i znów jedziemy w dół na Wiry. Przystanek pod sklepem i atak na Sady. Tam po raz trzecie wjwżdżamy na przełęcz Tąpadło. To najcięższy podjazd. Na początku jest 2/3 procent ale na agrawce szybko rośnie aż do 9%. Nie ma tam 11% jak mi się wydawało. Potem wypłaszczenie na odcinku 300 metrów i do mety już cały czas 6/7 procent. Jak na Pradziadzie. :] Marcin dołożył mi tu 23 sekundy.

Zjeżdżamy na Sady i nowiuteńkim asfaltem lecimy na Sobótkę, a potem odbijamy na Mietków. Jedzie się fajnie. Trasa pasuje. Wiatr dobrze zawiewa. Mietków, potem Kąty Wr. i Wrocław. Bardzo udany wyjazd. :)

Dane wysokościowe:
- Suma przewyższeń 770 metry
- Masymana wysokość 384 m.n.p.m Przełęcz Tąpadło
- Suma średniego nachylenia 3%
- Maxymalne nachylenie 9% (Col Du Agrafka od Sadów ;)
- Suma spadków 767 metrów