I po świętach - 196HRMax i 1H powyżej 170HR. :D

Środa, 3 kwietnia 2013 · dodano: 05.04.2013 | Komentarze 0

Święta, święta i po świętach. Szybko minęło. Szkoda ale co zrobić. Przez ostatnie 5 dni miałem odpoczynek. Liczyłem na krótki trening w sobotę świąteczną ale nie wyrobiłem się ze wszystkimi przygotowaniami. :/ Ciężko mi się dziś było zmobilizować do kręcenia. Najgorzej z tą pogodą. Nie mam już motywacji do kręcenia w klubie. Przygnębia mnie to i "męczy" psychicznie. Podobno od 10 kwietnia ma być lepiej. Oby. Przyjechałem po pracy do klubu, przebrałem się i wskoczyłem na rower na głównej sali. Rozgrzewka 10 minut, a potem skoki 5/5 siodło / bloki i mała górka przed spinnem. Kątem oka zauważyłem Maćka i zrobiłem przeskok na salę. Od razu na rower i dalej swoje. Maciek zaprezentował plan na dziś: SIŁA! I dobrze. Miałem chęć dziś się dobrze przepalić i zmęczyć. Pierw 20 minut w miarę po płaskim, a potem kombinqacyjne wspinanie się cały czas pod górę. Dawno już tak mocno nie pojechałem. W czasie jednej górki zrobiłem atak na HRMax i wyszło mi 196HRMax. Gdybym był sam i mógł się jeszcze "wydrzeć" to bym pewnie dobił do 198HRMax czyli do wyniku z 2012 roku. Szkoda ale wiem, że będzie jeszcze okazja i się potestujemy. Całość przejechałem z wynikiem 57'47'' w strefie HIGH czyli ponad 170HR. Średni puls z całych zajęć to 164HR. Dobrze. Naprawdę się ujechałem, a mięśnie na koniec zaczęły mnie palić ogniem - znaczy było git... :P