Bardzo miła niespodzianka = MOTYWACJA! :)

Środa, 20 lutego 2013 · dodano: 21.02.2013 | Komentarze 4

Przychodzę do klubu, przebieram się, idę na salę, siadam na rowerek na głównej sali, zaczynam kręcić... Rozglądam się na boki, a tu niespodzianka! Na drugim rowerze siedzi Aśka! No proszę, proszę, co za miły początek treningu! Udało się jej w końcu załatwić sobie kartę. Od razu wiedziałem, że dziś będzie mocno, hehe. Przyszła do mnie, zaczęła jechać obok na skiwalkingu i czas 25 minut rozgrzeki na głónej sali przed spinnem, przegadaliśy, o różnych rzeczach. Mimo tych konwersacji, cały czas pilnowałem pulsu i nie zmarnowałem tego czasu. Dobrze podkręcony przeskoczyłem z nią na salę i w drogę. Tuż po starcie powiedziałem: "Do zobaczenia na szczycie.", a ona na to: "Poczekam na Ciebie na górze...". :D :D :D No i poszło! 1:30 w bardzo dobrym nastroju, ostro i uczciwie. No nie mogłem i nie odpuszczam w takich sytuacjach... Lubię z nią jechać. Motywuje mnie jej zaangażowanie. Bądź, co bądź to vicemistrzyni Polski w HALF IRONMAN'ie (Triathlonie)! Szacunek. Zawsze powtarzano, że trening z mocniejszymi to podstawa. Maciek zaaplikwował dużo górek ale przemięszanych z płaskimi, szybkimi odcinkami. Na dwóch górkach zrobiłem sobie przyspieszenia 40 sekund 5/5 w blokach, a także przyspieszenia na płaskich odcinkach. Aśka po spinnie uciekła do domu, a ja zostałem jeszcze na 40 minut i przejechałem sobie to wytrzymałościowo. Rozciąganie i do domu, w poczuciu BDB owalonej pracy. :)

In (141HR - 169HR) 1:33:38

Spalono: 0,32kg

69,4...

| 08:42 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj Dokładnie Krzysiek. Sama myśl, że jadę koło vicemistrzyni Polski w HALF IRONMAN''ie (Triathlonie) to już jestem 3 poziomy mentalnie wyżej. ;) Polecam takie towarzystwo do wspólnych treningów. :)

Musimy się zgadać Krzychu, tak jak planowaliśmy. Najlepiej się zdzwonić i obgadać temat - za dużo pisania. Zgadamy się na priv na FSZ. Podstawa to tylko pogoda. Musi być w miarę ciepło i bez deszczu rzecz jasna.
| 08:38 poniedziałek, 25 lutego 2013 | linkuj No wiesz Maks, przy takim towarzystwie nie ma innej opcji. ;)
kris91
| 20:02 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Fajnie tak pojeździć z kimś lepszym i się pościgac nawet ;)

Ps. To co ? z początkiem marca aranżujemy jakiś wspólny trening ? :)
Maks
| 08:25 czwartek, 21 lutego 2013 | linkuj Dajesz konkretnie w palnik ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zeciw