Przedostatni tydzień sezonu 2012 - Poniedziałek jak zwykle...

Poniedziałek, 15 października 2012 · dodano: 16.10.2012 | Komentarze 0

Kiedyś poniedziałków nielubiałem, potem lubiałe, a teraz w sumie to lecą tak szybko, że nie wiem czy je lubię czy nie. ;) Jak co tydzień, pierwszy dzień po weekendzie szybko mija, a na zakończenie, litry potów na rowerku. I tak było też dziś. Ani się nie obejrzałem, a już mamy wtorek rano... :D U Arka, jak to u Arka, bez względu na porę roku mocno i solidnie. Lubię to! Zostały mi do zakończenia sezonu 2 tygodnie, w zasadzie 10 dni, a dokładniej licząc 5 treningów na stacjonarce i jak pogoda pozwoli, zakończenie sezonu na szosie w najbliższą sobotę, bo zapowiadają 21 stopni i PEŁNE słońce. Oby tak było. :) Sam trening rozpoczałem od 15 minut rozgzewki na głównej sali, a potem przeskok na salę spinningową i heja wytrzymałość. Potem było parę podjazdów, kilka układów Combo i tym podobne zabawy. Na koniec cięższy podjazd 10 minut i 30 minut regeneracji. Całość zamknąłem rozjazdem i rozciąganiem. Finito. :D