Solidnie i równo siłowo w Arkadach.

Poniedziałek, 10 września 2012 · dodano: 11.09.2012 | Komentarze 2

Czułem dziś lekkie zmęczenie po wczorajszych wojażach w dobrym tempie na masywie Ślęzy. Wiadomo, że przeważnie zawsze po intensywnym dniu, na drugi spadek odczucia mocy pulsy jest znaczny. Tak samo miałem dziś. Siła w nogach jest ale świeżości bral. W założniu dziś miało być siłowo ale nie intensywanie tylko miarowo i równo pod górę. Akurat fajnie się skałada, bo u Arka zawsze jest mocno i można to wykorzystać. Rozgrzewka to intensywna wytrzymałość przez 25 minut, a potem już praktycznie tylko w górę. Różne układy. Siodło, bloki, na 4, na 8 itd. No cały przekrój. Odpoczynki po 30 sekund i znów w górę. Śmiać mi się chce czasami jak patrzę na amatorów, którzy przychodzą na te zajęcia i na początku szaleją, a potem słaniają się na siodełku - dziś był taki jeden kozak. :D Na koniec zajęć skręciłem 8 minut na jakimś 12% podjeździe i zrobiłem jeszcze 20 minut po płaskim kilka tempówek. Na koniec rozjazd, rozciąganie i do domku. Dobry, równy trening. Jestem zadowolony.