III etap Tour De Pologne w Arkadach - Jazda razem z kolarzami na telebimie. :]

Czwartek, 12 lipca 2012 · dodano: 13.07.2012 | Komentarze 0

No wreszcie! Forma wraca! :D

Dziś po powrocie do treningów na stacjonarce, poczułem się bardzo zadowolony, bo nareszcie po ostatnich "ekscesach" w klubie, jest tak jak być powinno. To znaczy, jest dobrze! Odpocząłem, pojeździłem w niedzielę i w poniedziałek z NOWYM licznikiem :D na wspaniałym rowerku, moim skarbie i jest poprawa. Wejście w strfę 140HR - żaden problem. Utrzymanie się w zakresie 165HR - 175HR bez problemu. Atak na > 180HR spox - 184HRMax bez trudu. Nie chciałem się zapalić do maxymalego tarcia więc cały treninig utrzymywałem w zakresie 156HR - 166HR i średnia z 2:13H wyszła mi 157HR więc ok.

Sam trening to zabawa w Tour De Pologne na stacjonarkach. Na ścianie rzucony był przekaz z trasy TdP z TVPSport i hej razem z kolarzami. Jechaliśmy dokłądnie to co oni. Fajna sprawa. Bardzo motywująca. Kilka razy złapałem się, że mimowolnie podręciłem tempo, "wkręcając się" w jazdę kolarzy. ;) Jestem zadowlony. Forma wraca dużymi krokami, a ja sam mam ochotę do jazdy, a nawet jakiś taki mały głód szosy! :) Teraz weekend - pokręcę coś trochę w sobotę ale dopiero po południu. Mam kilka spraw, które odkładałem już od paru tygodni i niestey raz trzeba się poświęciń w sobotę na ich załatwienie. Może uda się coś więcej pokręcić w niedzielę. :)