Atak Husarzy na Arkady! :P

Czwartek, 16 lutego 2012 · dodano: 16.02.2012 | Komentarze 4

Dziś zaatakowaliśmy Arkady. Korpus 3 Husarzy w osobach Marcina, Artura i mnie od 16:45 katował rowery na kolejnym wspólnym treningu. Ustawiliśmy się już we wtorek i wszyscy się pojawili. Fajnie. Ja od samego rana byłem nastawiony bardzo bojowo i w planie miałem atak na rekord długości treningu na stacjonarce ale okazało się, że na tej sali to będzie trudne. Sala jest duuużo większa niż ta w TopGym i jest tutaj dużo chłodniej niż tam. Po 1:45H lekko się ujechałem, byłem zalany potem i niestety zaczęło mi się mimo to, że dalej cisnąłem, robić normalnie zimno. Kurcze no i poprostu, zaczeło mi odcinać prąd. Cała energia poszła w "ogrzewanie" ciała, a nie w moc przerobową. Spadek pulsu był wyraźny. Utrzymywałem się przez ostatnie 40 minut w okolicach 144HR i to nie z małym trudem. Ciekawa sprawa. Nie miałem tak jeszcze nigdy. Bez drugiej suchej koszulki na zmianę w tym klubie rekordu nie pobiję. Trzeba będzie pomuśleć, o tym w Top Gym. Może w sobotę razem z Marcinem pobijemy 3:30H na stacjonarkach. Marcin, co Ty na to? :D :P

No dobra, konkrety. Przed treningiem jak zawsze rozciąganie i rozgrzeweczka. Jako, że zajęcia są od razu z marszu od 16:45 to nie było czasu na klasykę, tylko skróconą wersję czyli 3+3+3 i 3 w blokach. Potem już jazda razem z grupą. Trening wytrzymałościowo-siłowy. Różne wariacje góra / dół. Taki fajny mix. 1:20, po grupie do zajęć było jeszcze 30 minut, to zrobiłem 20 minut siły na siedząco i 1 układ Combo na 4. Potem zacząła się zwałka jak pisałem wyżej. Kałuża potu pod rowerem, a mi zimno kur... :/ Przemęczyłem te zajęcia, pojechałem chwilę z nimi, a że było to "Low" czyli leciutko, zrobiłem sobie górkę 3% przez 30 minut na stałym obciążeniu. Rozjazd, rozciąganie i zziębnięty do domu. W sobotę ogień! :D

| 19:30 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Powalczymy. Obiecuję! :]

Do jutra, o 8:00. Dobrej nocy.
merxin
| 15:21 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Hehe, nie chociaż 3 godziny w sobotę tylko, "chociaż 3 godziny" tylko raz mi stuknęły :D, ale będziemy walczyć :D
| 14:36 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Jeżeli piszesz: " fajnie jakby się udało w sobotę, CHOCIAŻ 3 godziny..." to jestem spokojny, hehe. ;) Wysiedzimy. Gwarantuję. Zresztą zobaczymy jak będzie. Ostatnim razem jak był Artur, to zaczęliście szybciej 25 minut niż ja i wyszło Ci chyba w tegdy coś koło 2:40 - do 3H niedaleko.

Ja ostatnie dwa treningi mam po 2:40, więc zrobić 3:10H nie będzie problemem. Jak pojedziemy razem tak jak zawsze to na luuuuzie. :) Już układam plan na jutro. Trochę wytrzymałościówki, trochę interwałów, szybkościówek i siły. Taki Mix. Pokaże Ci co to te moje układy "Combo". :)
merxin
| 11:47 piątek, 17 lutego 2012 | linkuj Artur, brakuje mi w tym tygodniu 3 godzin, żeby wypełnić plan :) raczej nie będę się go starał prześcignąć, fajnie jakby się udało w sobotę, chociaż 3 godziny tylko raz mi się udało wysiedzieć na stacjonarce więc nie gwarantuję ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa twemk