Wytrzymałość i regeneracja

Sobota, 11 lutego 2012 · dodano: 11.02.2012 | Komentarze 0

I jak planowałem, tak zrobiłem. Dziś dzień regeneracji, a co za tym u mnie idzie, wytrzymałościówka. Przyjechałem do TopGym wcześnie rano. O 8:00. :D To nazywa się już ni jak inaczej, jak "korba". No ale zapaleńcy tak mają. A poważnie mówiąc, to poprostu wolę zrobić z rana trening, a potem mam cały dzień wolny. W klubie było pusto i bardzo kameralnie. Przygotowałem się do treningu, porozciągałem się chwilę i do roboty. Od razu zacząłem układ wytrzymałościowo - regeneracyjny czyli poprostu jazda "dwójkami" czyli 2+2+2+2 i 2 w blokach. Obciążenie od bazowego X+1 do X+5 na sekcję w blokach. I tak przez całą godzinę czyli 6 powtórek. Ćwiczenie jest bardzo przyjemne bo czas szybko idzie. Cały czas coś się zmienia. ;) Cały czas, podczas tej godziny i nastepnych odcinków, kadencja na poziomie średnim 110 obr/min. jak to u mnie. Nie ma lekko. Po pierwszej godzinie, średni puls 161HR. Na drugą godzinę zaplanowałem praktycznie to samo ale w układzie "jedynkowym" czyli 1+1+1+1 i 1 w blokach. Obciążenie takie samo jak w poprzedniej godzinie, z tym że pierwszą i ostatnią serię zrobiłem od X+2 do X+6. Po drugiej godzinie średni puls wzrósł do 164HR. Na ostatni 30 minutowy odcinek wytrzymałościówki wybrałem już tempówki i zrobiłem długi, jednostajny odcinek, co 9 minut wchodząc na 1 minutę w bloki, tak aby moja "szanowna" sobie odetchnęła. ;) Potem rozjazd, rozciąganie i na zasłużóny relax do domu. Jestem bardzo zadowoloy z treningu. Z długości i jakości ćwiczeń. Od nowego tygodnia znów mocniejsze obciążenia. :)