Przyszło zmęczenie po szaleństwie rekordów...

Czwartek, 9 lutego 2012 · dodano: 10.02.2012 | Komentarze 0

No i stało się... Dopadło mnie zmęczenie. Zaszalałem na ostatnich treningach siłowo, pewnie za bardzo (chora ambicja...) no i dziś na treningu poczułem tego skutek. Spotkałem się z Marcinem w Arkadach na treningu u Anety. Założenie było ogólne, uległe zgodnie z rozkazami Anety ale kurcze nie było mocy. Dziś zmieniłem rower z Tomahowka na Schwinna i to też spowodowało lekko "inną" pozycję na rowerze, a to zawsze trochę wpływa na wydolonść. Przynajmniej u mnie. Rozgrzewka, 5+5 i dołączyłem do grupy. Na więcej nie było czasu. Wariacje wytrzymałościowo-siłowe. Siodło i bloki. Taki mix. Po godzinie Aneta ogłosiła koniec zajęć, a ja czując, że energia uleciał, zdecydowałem się jedną 4o minutową górkę. Wolałem pzejechać tak ten czas, bo na "szybką" wytrzymałościówkę nie miałem poprostu siły. 4 x 10 minut na zmianę 10 minut po 2 minuty z dokręceniem + 10 minut 1/1 siodło / bloki. I tak 2 powtórki. Dojechałem na szczyt, rozjazd, rozciąganie i do domu. W sobotę robię regenerację. ;)