SIŁA na maxa!

Wtorek, 31 stycznia 2012 · dodano: 02.02.2012 | Komentarze 2

Żeby mi się tak za każdym razem chciało, jak mi się dziś nie chciało iść na trening. Lekko znużony jestem tym obłożeniem teningowym. Dużo tego ale nie odpuszczę i przygotuję się do sezonu zgodnie z założeniami. No nic. Kolejny trening i w związku z tym, że miałem w perspektywie trening w samotności, zdecydowałem się na zrobienie SIŁY. Rozpocząłem tradycyjnie od rozciągania i rozgrzewki, a potem wytrzymałościówkę w układzie 5+5+15 i 5 w blokach. Udało mi się zrobić test na HRMax i wyszło mi 194HRMax, z czego co warto zauważyć, przez ostatnie 1:30 minuty puls od 190HR wzwyż. Jest progres. Kiedyś wchodziłem na 190HR w sotatnich sekudach i potem opadałem bez sił na kierę, a teraz proszę, 1:30, hehe. Potym odpocząłem założone 5 minut = jechałem w wysokiej kadencji na miękkim obciażęniu, a potem rozpoczałem SIŁĘ w układzie 5 x 2 minuty w siodle od X+6 do X+10, na każde ostatnie 15 sekund wstając i robiąc "kontrę", potem 5 x 2 minuty od X+6 do X+10 co minutę siodło / bloki i na koniec 5 minut 30 sek./30 sek. siodło / bloki od X+5 do X+14! Taki cykl siłowy powtórzyłem 3 razy czyli 90 minut siły z 3 odpoczynkami / zjazdami po 5 minut (wysoka kadencja i miękkie przełożenie). Jako, że było mi mało, to zrobiłem jeszcze na koniec 20 minut tempówki w pulsie około 155HR i na koniec 5 minut rozjazdu. Rozciąganie i do domu na zasłużony odpoczyek.

Od jutra, mam aktywną kartę Benefit więc będę mógł chodzić nie tylko do TopGym. W czwartek atakuję do Anety na zajęcia do Arkad. Mam nadzieję, że możliwość trenowania w różnych miejscach trochę zmniejszy odczucie zniechęcenia do treningów. ;)