SIŁA wspólnie z Marcinem.

Czwartek, 26 stycznia 2012 · dodano: 27.01.2012 | Komentarze 4

No, dziś zarządziliśmy razem z Merxinem. Umówiliśmy się już wczoraj na wspólny trening na dziś. Założenie było jedno: SIŁA. Przygotowanie rowerów, rozciąganie i rozgrzewka w formie wytrzymałościówki 5+5 i 15 + 5 w blokach. Każdy przejechał te 30 minut po swojemu. Następnie 2 minuty odpoczynku i pierwszy blok siły w układzie "P.o.s.t'a" czyli 5 minut / 5 minut x 2 w obciążeniu X+8, a potem mój układ czyli 10 minut 2+2+2+2+2 od X+6 do X+10 w siodle, nawrót czyli powrót do bazowej X+6 i 5 x 1+1 (siodło / bloki) z tym, że w ostanich 10 sekundach tu i tu ostre przyspieszenie. 2 minuty odpoczynku i ostatnia część czyli 5 minut w układzie 30/30 (siodło / bloki) i co te 30 sekund "ząbek" więcej od X+5 do X+14!!! Tak mocno jeszcze nie było w tym cyklu przygotowań. Jest dobrze. Odpoczynek 5 minut i POWTÓRKA całego układu siły raz jeszcze. Oczywiście za drugim podejściem było trochę ciężej i puls już tak wysoko iść nie chciał ale liczy się też czas spędzony na rowerze i ciężka praca. Na sam koniec drugiej "pętli" w ostatniej minucie zrobiliśmy 3 sprinty po 5 sekund przez ostatnie 30 sekund. Zabolało. ;)

Trening BARDZO udany. Najważnejsze jest to, że znów nie jechałem sam, co mnie już naprawdę momentami męczy psychicznie. Ciężko tak się samemu zmuszać i narzucać reżim. Wiadomo, że z kimś zaangażownie i motywacja jest większa. Dzięki Marcin za wspólny trening, bo wiem, że będziesz czytał ten wpis. ;) Do zobaczenia w sobotę rano w TG! :)

Hi (od 170HR) - 1:01:19

Kategoria Trening Siłowy

| 20:56 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Spoko Krzychu, nie ujadę. :) Chyba, że Marcin mnie ujedzie, hihi. :P
chris90accent
| 21:51 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Tylko proszę Artur, zebys za bardzo nie ujechał Marcina w sobotę, poniewaz w niedzielę, czyli
następnego dnia robimy trening siłowy w okolicach Przełęczy Tąpadło.
merxin
| 07:58 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Dzięki Artur, było bardzo fajnie i mocno, do zobaczenia w sobotę!
cukier
| 07:51 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Z wielką przyjemnością czyta się Twoje wpisy, charakter ich ma na prawdę mocny przekaz, współzawodnik uczestniczący w tym samym maratonie z Tobą powinien mieć respekt po tej lekturze .

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zdraz