Czwarkowe poty w klubie i 195HR! :)

Czwartek, 18 sierpnia 2011 · dodano: 18.08.2011 | Komentarze 0

Ostatnio zaczła mnie martwić wizja, co w sumie we mnie w środku się urodziła, że moje treningi są za mało urozmaicone i, że forma idzie w stagnację, a nie ku lepszemu. Byłem w błędzie. ;D Dziś udowodniłem sobie, że jedak forma jest stabilna i "jak się chce" to można. Ale od początku:

Wparowałem do klubu jak burza, bo raz, że i późno już było, a dwa, że jechałem dziśz bojowym nastawieniem na mocny atak. Szybkie przebranie, ustawienie rowerka, rozciąganie i rozgrzewka 5+5 i 15 wytrzymałościówki z czego po 5, następne 10 x+1. Potem 5 minut w blokach i atak na najwyższe HR tego dnia. Wynik - 195HR! :D z czego przez ostanie 2 minuty jazda w zakresie 190 - 192 non stop i potem na 30 sekund atak na HRMax. Odpocząłem 3 minuty i pojechałem wariacje siłowe. Dwa podjazdy i jedna tempówka. Potem zrobiłem dwa ukłądy Combo "na 4" i potem znów ogień. 3 podjazdy z czego ostatni na siedząco w średnim tętnie 180HR. Rozjazd i do domu. Poczułem dziś, że wszystko jest ok. Jechało mi się wyśmienicie, zmęczony ale zadowolony jestem i czuję, że na koniec sezonu - wrzesień/październik - będzie dobrze. :)