Wytrzymałość i siła na stacjonarce

Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 0

Dziś od dłuższego czasu wróciłem do mojego "rodzinnego" klubu kolarskiego. Po "tourne" po pomorzu i zwiedzeniu tamtejszych klubów spinningowych, stwierdziełem dziś po treningu, że wszędzie dobrze ale u siebie najlepiej. Człowiek się przyzwyczaił do swojego rowerka, a zmiana na inny kształt ramy zawsze wymaga przyzwyczajenia i budzi mało pozytywne reakcje. Przed zajęciami udało mi się jak zawsze przed porozciągać i zrobić ostrą rozgrzewkę w układzie 5+5+5+10+5 i 5 w blokach. Kręciło mi się tak dobrze, że przedłużyłem na końcu wytrzymałościówkę, o 5 minut, a w blokach jak zwykle zaatakowałem górne partie HR i wyszło mi 192JR z czego przez 1:10 jechałem w zakresie 190-192. Jest dobrze. Potem zaczęły się zajęcia. Pierwsza godzina Fartlek z wariacjami na temat górek i przyspieszeń. W przerwie zrobiłem 2 układy Combo z czego drugi z Tomkiem i obciążenie +1. Druga godzina to klasyczny Hill, a więc ostro w górę. 15 minutowy podjazd, a potem jeszcze tempówki pod górkę. Na koniec rozciąganie i zasłużony odpoczynek. :)