Interwały i siła... Wracam do formy! :)

Czwartek, 30 czerwca 2011 · dodano: 01.07.2011 | Komentarze 0

Drugi trening po tygodniu przerwy i znów na początku ciężko szło na trzecim ząbu. Albo się "potencjometr" rozkalibrował albo nie mam wytłumaczenia. W ostatnim tygodniu przed przerwą na 4 ząbku szalałem na wytrzymałośiówce, a dziś ciężko. Z minuty na minutę jednak szło lepiej i noga się rozkręcała. Za oknem przez cały trening padało i wiało, a na sali klima i 22 stopnie. :D Dziś rozpoczałem klasycznie od rozgrzewki 5+5 i 15 minut wytrzymałościówki, a potem 5 blokach. Rozgrzany, spocony i zadowolony, rozpoczałem zasadniczy trening. Pierwsza godzina to Fartlek i różne wariacje na temat siły. Zrobiłem 3 duże górki, a w tym ciężki 8 minutowy podjazd. Potem w przerwie zrobiłem z Agnieszką 2 układy Combo i druga godzina zajęć. Interwały. 5 seri po 5 minut czyli 30 sekund na max + 2 minuty + 30 sekund Combo na 2 + 2 minuty i 15 sekund na max. Trening bardzo udany. Dziś wreszcie czuję, że forma wróciła. Noga sie rozpaliła i wreszzcie jest dobrze. :)